پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1397 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 37383

امام جمعه موقت سرفاریاب:

تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، حرکت ضد فرهنگی گروه منحرف از جامعه اسلامی است

نمازجمعه عبادی وسیاسی جمعه این هفته سرفاریاب به امامت حجه الاسلام سیدولی باقری امام جمعه موقت سرفاریاب برگزارگردید.

نمازجمعه عبادی وسیاسی جمعه این هفته سرفاریاب به امامت حجه الاسلام سیدولی باقری امام جمعه موقت سرفاریاب برگزارگردید.
حجه الاسلام باقری بادعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ودوری ازگناه به اهمیت شکرکذاری اشاره و عنوان کرد:شکرگزاری مایه ثابت ماندن نعمت الهی وزیادشدن نعمت می شود.
امام جمعه موقت سرفاریاب به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهای زیادی هستند که به تبلیغ دین مبین اسلام و ترویج خوبی‌ها و ارزش‌ها مشغولند، فعالیت در عرصه فرهنگی بسیار پیچیده و سخت است و به راحتی نمی‌توان آثار آنرا در جامعه دید و از طرفی کار در این راستا بسیار لذت بخش است.
حجه الاسلام ولی باقری گفت:فعالیت در عرصه فرهنگی یک مسیر نورانی و خدایی است و قدم نهادن در این راه یعنی همان راهی که انبیاء الهی و پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه اطهار رفتند و این برای مبلغ دین بسیار غرورآفرین و امیدوار کننده است.
وی گفت: سازمان تبلیعات اسلامی از جمله نهادهای فرهنگی است که در طول چهل سال انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و ماندگاری را ارائه کرده و می‌تواند با افتخار از فعالیت خود دفاع کند.
باقری با اشاره به اینکه ماموریت اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه های فرهنگی، مذهبی، دینی و قرآنی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است که با همکاری سایر دستگاه ها، می تواند در اعتلای فرهنگ دینی استان اثرگذار باشد.
خطیب موقت سرفاریاب گفت:بقیع تنها یک گورستان نیست، بلکه گنجینه تاریخ اسلام است وباهجرت پیامبرمسلمانان به مدینه بقیع تنهاقبرستان مسلمانان گردید.
وی با اشاره به در پیش بودن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بیان داشت: تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، یادآور حرکت ضد فرهنگی از یک گروه منحرف از جامعه اسلامی است.

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: همان فکر انحرافی که بقیع را تخریب کرد امروز در یمن آن همه جنایت را به بار می‌آورد و این تفکر انحرافی امروز می‌بایست مورد بازشناسی امت اسلامی قرار گیرد و همه باید از این فکر انحرافی اعلام انزجار کنند.

وی گفت: این تفکر انحرافی به دنبال ایجاد خشونت و تفرقه در جهان است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت