پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1397 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 37829

فرماندار کهگیلویه:

هر مدیری نمی‌تواند در این شرایط کار کند صندلی را واگذار نماید

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد اما برخی از این شرایط سوء استفاده می‌کنند و به مردم فشار می‌آورند تا مردم از نظام و حکومت ناراضی شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی پوزش ظهر امروز در شورای اداری شهرستان شرایط فعلی اقتصاد را حساس دانست و با تأکید بر ضرورت بازرسی و نظارت هر چه بیشتر بر بازار اظهار داشت: این که مردم احساس کنند مسؤولان نظارت دارند دلگرم می‌شوند اما اگر فکر کنند مسؤولان نسبت به اوضاع بازار بی‌تفاوت‌اند ناراحت خواهند شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد اما برخی از این شرایط سوء استفاده می‌کنند و به مردم فشار می‌آورند تا مردم از نظام و حکومت ناراضی شوند.

پوزش با بیان اینکه شرایطی پیش آمده که قیمت کالا از پنج تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: باید با متخلفان برخورد قاطع لازم صورت گیرد.

وی به تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری و اشتغال فراگیر اشاره کرد و گفت: این تسهیلات فرصت خوبی است که دولت فراهم آورده اما آنطور که باید رد شهرستان ما مورد استفاده قرار نگرفته است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه افزود: ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد برای اشتغال در نظر گرفته شده است و هر شهرستانی نتواند از این اعتبارات استفاده کند به طرح‌های دیگر شهرستان‌ها واگذار خواهد شد.

پوزش گفت: ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت،کمیته امداد،بهزیستی،میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان،امور عشایر، بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی هستند که در اشتغال نقش دارند و لازم است اعتبارات را پیگیری کنند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تا دو هفته گذشته کهگیلویه آمار خوبی در معرفی طرح‌های اشتغال نداشت خواستار پیگیری اعتبارات شد و با حساس خواندن شرایط شهرستان گفت: هر مدیری نمی‌تواند در این شرایط کار کند فرصت را در اختیار دیگری قرار دهد و صندلی را واگذار کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت