پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1397 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 37902

در بازدید از محل برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی عنوان شد

علی پوزش:کهگیلویه ظرفیت‌های خوبی در زمینه تولیدات صنایع دستی دارد

پوزش از مسیولان شهرستان کهگیلویه خواست نهایت همکاری را با میراث فرهنگی شهرستان در زمینه برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان است.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، علی پوزش شامگاه پنجشنبه همراه با خسروی معاون فرماندار و حسینی پرور بخشدار مرکزی شهرستان از محل برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک شهید دستغیب دهدشت بازدید کرد.

پوزش در این بازدید با بیان اینکه نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌‌های شهرستان کهگیلویه و استان است، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در زمینه تولیدات صنایع دستی دارد.

وی با تقدیر از عملکرد مدیریت میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه، افزود: در این رویداد ملی با نمایش توانمندی‌های شهرستان می‌توانیم سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف جذب کنیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی در زمینه دست‌بافته‌های عشایری دارد، عنوان کرد: برخی از صنایع دستی این استان از جمله گلیم، جاجیم و سیاه‌چادربافی قابلیت خوبی برای صادرات دارند.

پوزش از مسیولان شهرستان کهگیلویه خواست نهایت همکاری را با میراث فرهنگی شهرستان در زمینه برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

برپایه گزارش صدای جنوب نمایشگاه صنایع دستی درهفته جاری افتتاح میشود. ( اینجا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت