پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1395 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 3817

امام جمعه دهدشت عنوان کرد:

شورای شهر اختلافات راکناربگذارند/سرمایه داران دهدشتی، به جای شهرخود،دریاسوج سرمایه گذاری می کنند

حسینی بیان کرد:به فکر آبادانی شهرستان باشید نباید شهر را ترک کنید بلکه باید زمینه اشتغالزایی را فراهم کرده و با هم شهر را بسازید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه دهدشت، امروزپس از راهپیمایی حماسی مردم در روز جهانی قدس  برگزارشد.

خطیب نمازجمعه دهدشت باتقدیرازحضورمردم گفت:این حضورنشان دادکه مسئله قدس فراموش شدنی نیست ومردم هرسال با اشتیاق بیشتری شرکت می کنند..

حجت الاسلام سیدنصیرحسینی افزود:روز قدس،روز دفاع از مستضعفان است و حضور در راهپیمایی دفاع از اسلام و قرآن را نشان می‌دهد.

امام جمعه دهدشت در ادامه تصریح کرد:امروز خطری که از ناحیه صهیونیست ،جهان اسلام را تهدید می‌کند از همه خطرها بزرگتر است.

حسینی جریان داعش و تکفیری‌ها را حامی صهیونیست دانست و افزود:اگر بیداری جهان اسلام نباشد تهدید جدی است.

حجت الاسلام سیدنصیرحسینی درادامه با اشاره به مناسبت ۱۴ تیر به نام روز شهرداری و دهیاری افزود:اگر در شهر عمران و آبادانی،زیباسازی و فضای نشاط آور نباشد مردم رغبتی به زندگی در این شهر نداشته ومتنفرمی‌شوند.

امام جمعه دهدشت وضعیت شهر دهدشت را نگران کننده خواند و با بیان اینکه شورای شهر باید به این مسائل توجه کند گفت:البته همه باید همکاری کنند و شورای شهر نیز در کنار هم با کنار گذاشتن اختلافات به فکر مردم و شهر باشند.

حسینی تأکید کرد: اعضای شورای شهر، شهرداری را در ایجاد فضای مناسب برای شهروندان همیاری کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت مهاجرت از شهرستان کهکیلویه  را مورد اشاره قرار داد و افزود:اینکه عده ای پس از اینکه وضع مالی انهاخوب شدودردهدشت پول جمع کردند ،شال و کلاه سر کرده، شهر و دیار را ترک کنند کار درستی نیست.

حسینی تذکرداد،نمی خواهم ازاین مسئله بعنوان خیانت نام ببرم ولی لازم است این افراد کمی فکر کنند که این سرمایه جمع اوری شده در همین شهربدست آمده و شایسته همین شهراست.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود:مشخص شده  برج هایی که در یاسوج برافراشته شده بیشترانهاتوسط دهدشتی هاوباسرمایه آنها انجام شده  است.

حسینی ضمن گلایه گفت: این افرادچرا به جای برافراشتن برج‌ها و سرمایه گذاری در مرکز استان وشیرازواصفهان در شهرستان خود سرمایه گذاری نمی‌کنند؟

حسینی بیان کرد:به فکر آبادانی شهرستان باشید نباید شهر را ترک کنید بلکه باید زمینه اشتغالزایی را فراهم کرده و با هم شهر را بسازید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت