پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1397 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 38946

افشاگری به شیوه تاجگردون؛

آقای ایلامی! لیست تمامی افراد استخدامی پنج سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی را اعلام کنید

حال باید منتظر ماند و دید که دانشگاه علوم پزشکی به دستور تاجگردون ترتیب اثر می دهد و این لیست را اعلام می کند و اگر اعلام نماید آیا نماینده گچساران و باشت یا دانشگاه حاضر به رسانه ای کردن آن نیز هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون استخدام شده اند، شد.
به گزارش صدای جنوب، غلامرضا تاجگردون در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده  لیست افرادی را می خواهد که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده اند.

وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می شود.
تاجگردون تاکید می کند که ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه ها و دانشگاه هستند نیز مشخص گردند.
نماینده گچساران و باشت همچنین از اورنگ ایلامی می خواهد که  کسانی که با توصیه خود تاجگردون مشغول به کار شده اند نیز مستند اعلام نماید.
این نامه که در چهارم تیرماه از سوی غلامرضا تاجگردون ارسال می شود توپ را در زمین دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهد و البته دستور ایلامی در هامش نامه نیز نشان می دهد که اقدام در این خصوص به معاونت پشتیبانی دانشگاه سپرده شده است و حال باید منتظر ماند و دید که دانشگاه علوم پزشکی به دستور تاجگردون ترتیب اثر می دهد و این لیست را اعلام می کند و اگر اعلام نماید آیا نماینده گچساران و باشت یا دانشگاه حاضر به رسانه ای کردن آن نیز هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت