پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1397 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 39278

غلامرضا تاجگردون:

تزریق امید به مردم برای گذر از روزهای سخت وظیفه خبرنگاران را سنگین تر کرده است/برای رفع اختلاف شورای شهر و شهردار دوگنبدان تلاش می کنم

نماینده گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی گفت:برای برطرف شدن اختلاف شورای شهر و شهردار دوگنبدان تلاش می کنم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امسال نیز جشن روز خبرنگار به میزبانی غلام رضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت بادعوت از اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد .

به گزارش صدای جنوب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به تحریم های آمریکا و توطئه های مختلف گفت: امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان رسالت رسانه در شرایط سخت اقتصادی کشور است.

 غلامرضا تاجگردون  اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس ایران در صحنه بین‌المللی و مشکلات اقتصاد کشور تزریق امید به مردم برای گذر از روزهای سخت، وظیفه خبرنگاران و رسانه‌های ارتباطی را سنگین‌تر کرده است.
وی بیان کرد: خبرنگاران با تیزبینی و هنر خلاقیت خود اشتراک‌های گروه‌های سیاسی و مسئولان را کشف و با ایجاد همدلی به توسعه کشور خود کمک کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نقد منصفانه و بی طرفانه را از مطالبات اصلی رسانه‌ها دانست و افزود: نقد منصفانه که با هدف اصلاح مشکلات کشور انجام شود زیربنای مردم سالاری و به توسعه همه جانبه کمک می‌کند.
تاجگردون در مورد اختلاف شورای شهر و شهردار دوگنبدان گفت: شورای شهر را مردم انتخاب کرده‌اند و من هم به عنوان نماینده مردم برای رفع این اختلاف‌ها تلاش می‌کنم.
تاجگردون در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران گچساران درباره وضعیت آلودگی هوا ابراز داشت: سهم این شهرستان از بودجه آلایندگی هوا در سال ۱۳۹۶، ۸۰ میلیارد ریال بود درحالی‌که این بودجه در سال ۱۳۹۳ هفت میلیارد ریال بود.
نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان روزانه ۶۴۰ هزار بشکه نفت تولید می‌کند که برخی مناطق نفتی آن آلودگی زیست محیطی ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: امسال نیز ۸۰ میلیارد ریال بودجه از محل آلایندگی به گچساران اختصاص یافته است که این بودجه دستاورد تلاش سه ساله در مجلس برای اصلاح قانون بودجه است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به سؤالی درباره ایجاد طرح‌های اشتغالزا نیز گفت: طرح تبدیل یک هزار هکتار زمین از کشت سنتی به نوین از طریق کشت گیاهان دارویی هفته آینده در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود که تعدادی شغل ایجاد می‌کند.
در پایان این آئین با لوح سپاس از فعالان عرصه رسانه در شهرستان های گچساران و باشت تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت