پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 39461

استاندار:

هنوز کاستی های قابل توجهی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

علی محمد احمدی در نشست شورای اداری بخش لوداب با بیان اینکه با تمام تلاش های انجام گرفته در حوزه های مختلف خدماتی، هنوز کاستی های قابل توجهی در مناطق مختلف استان وجود دارد، گفت: ما همه مسئولین موظفیم که تمام توان را به کار گرفته و مشکلات را حل کنیم . 

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری اجرای برنامه ریزی جامع با احصای مشکلات و پوشش خدماتی در بخش ها و مناطق مختلف استان خبر داد .

به گزارش صدای جنوب، علی محمد احمدی ظهر یکشنبه، ۲۱ مرداد ماه در نشست شورای اداری بخش لوداب با بیان اینکه با تمام تلاش های انجام گرفته در حوزه های مختلف خدماتی، هنوز کاستی های قابل توجهی در مناطق مختلف استان وجود دارد، گفت: ما همه مسئولین موظفیم که تمام توان را به کار گرفته و مشکلات را حل کنیم .

وی با تاکید بر شرایط خاص و ویژه کشور، اظهارکرد: با وجود این شرایط اجازه ندادیم عملیات اجرایی پروژه ها متوقف شود و در سفر به لوداب نیز در نقطه به نقطه مسیر در حوزه گاز، راه، انتقال آب و … دستگاه های اجرایی فعال بودند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حس خدمت گذاری در بین مسئولان وجود دارد و باید دست به دست هم دهیم تا مناطق و بخش های مختلف را با توسعه همه جانبه به جایگاه واقعی و مطلوب در حوزه شاخص های توسعه برسانیم .

احمدی با بیان اینکه در سالهای گذشته فروش نفت کشور با قیمت ۱۱۰ دلار بود و با کمترین مشکل در حوزه حصول درآمدهای آن تا ۲۵۰ میلیون دلار فروش نفت محقق می شد، تصریح کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم علیرغم قیمت متوسط ۴۰ تا ۵۰ دلاری نفت و سختی وصول درآمدهای آن، پروژه های شایسته و مهمی در کشور و استان در بخش های مختلف اجرایی شده است .

وی با اشاره به پروژه های اجرایی در مسیر بخش لوداب از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای تقویت پروژه پاتاوه به دهدشت خبر داد و ادامه داد: ما بیش از هر کسی دغدعه شما را داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم است و دغدعه مردم را دارد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امید داریم با صبوری، برادری و سعه صدر در کنار هم باشیم و واقعیت ها را ببینیم و مشکلات را بررسی کنیم .

احمدی از تقویت مسیر یاسوج به لوداب خبر داد و بیان کرد: همچنین اتصال مسیر این حوزه به دهدشت سرعت خواهد گرفت .

وی پیگیری برای توسعه آبرسانی به بخش لوداب را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در حوزه کشاورزی نیز ظرفیت بسیار بالایی در این منطقه وجود دارد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری برای ایجاد سد در منطقه خبر داد و افزود: در حوزه های مختلف بخش لوداب توسعه هدفمند و برنامه ریزی شده را اجرایی خواهیم کرد .

احمدی با اشاره به حوزه های آموزشی، از بکارگیری سازه موقت برای روستاهای کم جمعیت و ایجاد سازه ثابت برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار بخش لوداب خبر داد .

وی همچنین بهبود وضعیت درمانی و تقویت حوزه آنتن دهی موبایل را از دیگر هدفگذاری ها عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلساتی با هدف رفع مشکلات مناطق مختلف در فاصله ای نزدیک به ثبت مصوبات با بررسی کارشناسی شده برگزار می شود، اضافه کرد: ‌مصوبات بررسی خواهد شد و با تمام توان دنبال مطالبات شما خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت