پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1397 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 39898

اجرای عمومی نقاشی طراحی «صدای رنگ» با موضوع آسیب های اجتماعی در دهدشت+تصاویر

کاظمی جو اظهار کرد:سه اثر برتر در مرحله نهایی انتخاب و جوایز نقدی، تندیس سازمان مردم نهاد بلادشاپور و لوح تقدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به آنها اعطاء می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع آسیب های اجتماعی نظیر خشونت علیه زنان، فضای مجازی و بیکاری باعنوان ،اجرای عمومی نقاشی و طراحی «صدای رنگ» در پارک مرکزی دهدشت برگزار شد.
در این برنامه که مورد استقبال مدیران و مردم شهردهدشت قرار گرفت هنرمندان آثار تجسمی برای نخستین بار طرح های خود را به صورت مستقیم و زنده درفضای باز برای بازدیدکنندگان طراحی و نقاشی کردند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با بیان اینکه برنامه فرهنگی هنری اجرای عمومی نقاشی و طراحی «صدای رنگ»با همکاری سازمان مردم نهاد بلادشاپور برگزار شده است افزود:۳۵ هنرمند آثار خود را به این برنامه ارسال که ۱۹ اثر توسط داوران نامی شهرستان پذیرفته شدند.
سید ایرج کاظمی جو گفت:بنا بر اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی مقرر شد که آثار برگزیده توسط هنرمندان بصورت زنده درقالب چنین برنامه ای طراحی و نقاشی شود.
کاظمی جو ادامه داد:سه اثر برتر در مرحله نهایی انتخاب و جوایز نقدی، تندیس سازمان مردم نهاد بلادشاپور و لوح تقدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به آنها اعطاء می شود.
علی رضا خوشخونژاد نیز در گفت وگو با خبرنگاران باقدردانی از کاظمی جو مدیر اداره فرهنگ وارداسلامی ودهبانی پور مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداسلامی استان، این برنامه را نخستین برنامه در حوزه هنرهای تجسمی در شهرستان برشمرد.
مدیر سازمان مردم نهاد بلادشاپور گفت:امروز خطر آسیب های اجتماعی دامن همه را گرفته و مردم ومسئولان باید هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه اجرای چنین برنامه فرهنگی درقالب مسابقه می تواند انگیزه ای برای هنرمندان ایجاد کند ادامه داد:مردم نیز پیرامون موضوعاتی چون خشونت علیه زنان، فضای مجازی و بیکاری آگاهی بیشتری پیدا می کنند.

خوشخونژاد سطح کمی و کیفی آثارهنرمندان هنرهای تجسمی کهگیلویه را دراستان ممتاز دانست و گفت:با این همه از هنرمندان کهگیلویه دربیشتر مسابقه ها و نمایشگاه های استانی تاکنون استقبالی نشده است.

مدیر سازمان مردم نهاد بلادشاپور با انتقاد از برخی مسیولان که از اختصاص بودجه به سازمان های مردم نهاد سخن می گویند نیز گفت:بهتراست آقای بگویند که بودجه به دوستان سیاسی داده می شود و نه سازمان های مردم نهاد.

براساس گزارش صدای جنوب، خانم ها ازاده شفیع نژاد،فرخنده وحدانیان، فروزان ،شفیعی، و آقایان اسد اسلامی ،محسن تقوی و رضا نریمانی از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کهگیلویه ضمن ابراز رضایت از سطح کیفی چنین برنامه ای خواهان استمرار برگزاری نمایشگاه و مسابقات هنرهای تجسمی در سطح شهرستان شدند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت