پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1397 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 40110

تیم فرازبام خائیز دهدشت، قهرمان مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۷ کشور شد

مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۷ کشور به میزبانی شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری باقهرمانی تیم شایسته فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۷ کشور به میزبانی شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری و با شرکت ۷ تیم در دو گروه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، تیم نونهالان فرازبام خائیزدهدشت دراولین بازی خود موفق شد قصرنشاط بهبهان نماینده خوزستان را با نتیجه ۲۱ بر۱۹ شکست دهد.

این تیم در بازی دوم ،سپیدان شهرکرد یکی از دو نماینده استان چهارمحال وبختیاری را با نتیجه ۲۳ بر۱۸ شکست داد و برای بازی سوم به مصاف  نفت وگازگچساران رفت و این تیم را هم با نتیجه ۱۸ بر۱۱ مغلوب کرد.
با این پیروزی تیم آینده دار نونهالان فرازبام راهی مرحله نیمه نهایی شد و در مقابل دیگر تیم میزبان ،هیئت هندبال شهرکرد قرارگرفت و در یک بازی پرهیجان با نتیجه ۲۵بر۱۶ پیروز و راهی فینال مسابقات گردید.

در دیدار فینال، قصر نشاط بهبهان نماینده استان خوزستان برای بار دوم دراین مسابقات در برابر فرازبام قرار گرفت که در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۱۹ بر۸ مغلوب نونهالان فرازبام شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.
تیم شایسته فرازبام با این پیروزی جام قهرمانی منطقه ۷ کشور را کسب و با دست پر به دهدشت باز گشت.


**
به همین منظور، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پیامی کسب مقام قهرمانی مسابقات هندبال نونهالان کشور توسط تیم فراز بام خائیز دهدشت را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب عناوین برتر و قهرمانی در تمامی زمینه ها مایه فخر و مباهات و امیدواری به آینده است.

فرزندان قهرمانم، نونهالان رشید تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت

کسب مقام قهرمانی مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۷ کشور موجبات خوشحالی اینجانب و مردم شریف و قدردان استان کهگیلویه و بویراحمد گردیده است.
قطعا این مهم در سایه ی لطف و عنایت پروردگار، تلاش، اراده، پشتکار خود و مربیان زحمت کش و با اتکاء به خود باوری، توکل بر خدا و همت و حمیت شما آینده سازان حاصل گردیده و مایه ی بسی فخر و مباهات و موجب شور و شعف و انگیزش در ورزشکاران استان، بویژه شهرستان شده است.

به وجودتان افتخار می کنم و این افتخار آفرینی را از صمیم قلب و با تمام وجود به حضور شریف فرزندان قهرمانم، خانواده های گرامی آنان، مربیان و مسئولان تیم و جامعه ورزشی استان و شهرستان، تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم با برنامه ریزی درست و اصولی و توجه بیش از پیش مسئولان، و باور داشتن فرزندانمان، شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای کهگیلویه بزرگ در تمامی رشته ها و زمینه ها و فتح سکوهای برتر در میادین مختلف باشیم.
ان شاءالله.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت