پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1397 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 41014

با صدور پیامی:

مدیر آموزش و پرورش چرام آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

مدیر آموزش و پرورش چرام در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس را به جامعه دانش اموزی وفرهنگی تبریک گفتند وضمن گرامیداشت اول مهر و شروع سال تحصیلی آرزوی بهروزی وموفقیت برای آنها نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر آموزش و پرورش چرام در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس را به جامعه دانش اموزی وفرهنگی این شهرستان تبریک گفت .

در پیام صدرالله عزیزی ضمن گرامیداشت اول مهر و شروع سال تحصیلی آرزوی بهروزی برای همه دانش آموزان وفرهنگیان شده است.

متن این پیام به شرح زیر میباشد :

هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون (زمر ۹) به نام آنکه جان را فکرت آموخت چراغ دل به نور جان بر افروخت به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت، بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است. این جانب ضمن عرض تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی وگرامیداشت هفته دفاع مقدس, آغاز سال تحصیلی جدید, که با شعار «کیفیت بخشی, مهارت اموزی وتوسعه مشارکت» نامگذاری شده را به همه معلمین پرتلاش ,صبور وشریف ودانش اموزان خلاق واینده ساز کشور و اولیای گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدواریم که در سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی, تلاش بیشتر وهمکاری وتعامل با همه ادارات ,نهادها ,خیرین واولیای گرامی اقدامات قابل توجهی را در تحقق اهداف تعلیم وتربیت فرزندان این شهرستان برداریم.

با احترام

صدرالله عزیزی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت