پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1397 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 41613

آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شهرستان بهمئی برگزار شد

از سوی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اهداء لوح سپاس و هدیه از ۵۹ نفر از مادران و همسران شهدای شهرستان بهمئی تجلیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای والامقام شهرستان بهمئی برگزار شد.

سردار عدل هاشمی پور در این آیین اظهار داشت: به جای آوردن حرمت مادران و همسران شهداء، ارج گذاشتن به مقام شامخ شهید و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

هاشمی پور نقش مادران و خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده را در همراهی، همگامی و تشویق رزمندگان اسلام به حضور در جبهه های جنگ بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: این عزیزان با الگو پذیری از واقعه کربلا و تأسی از صبر و استقامت حضرت زینب و ام البنین(س) جنگ تحمیلی را استمرار واقعه عاشورا دانسته و در مقابل شهادت فرزندان خویش با صبوری و سربلندی در پیروزی انقلاب و صدور آن به جهانیان تکلیف دینی خود را ادا نمودند.

یادگار دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به وصیت نامه شهیدان و تأکید آن سبک بالان حریم کبریایی بر خدمت به مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: گرچه مردم با مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما برای حفظ نظام و پیروی از رهبری هوشیار بوده و همواره در تمامی صحنه های انقلاب حضور فعال و چشمگیر دارند و این امر وظیفه همه مسئولان کشور و قوای سه گانه را سنگین تر می کند که با وحدت و همدلی هرچه سریعتر راه های برون رفت از وضعیت موجود و رفع مشکلات مردم اتخاذ و اجرایی نمایند.

سردار هاشمی پور خدمتگزاری به خانواده های شاهد، ایثارگر و آزاده را لطف الهی و موجب افتخار دانست و گفت: این همایش یک رخداد ارزشمند فرهنگی است و از همه کسانیکه در اجرای این برنامه معنوی زحمت کشیدند بویژه ناحیه مقاومت سپاه پاسداران، هیئت انصار المهدی، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات، امام جمعه، خانواده های شهیدان و مردم ولایتمدار و قدردان شهرستان بهمئی صمیمانه سپاسگزارم.

در پایان این برنامه باشکوه از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اهداء لوح سپاس و هدیه از ۵۹ نفر از مادران و همسران شهداء تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت