پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1397 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 43325

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

شهرک صنعتی دهدشت کلید توسعه صنعتی شهرستان کهگیلویه اس

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرک صنعتی دهدشت ۲ دارای موقعیتی ممتاز و ظرفیت بالقوه و بی نظیر برای تولید و اشتغال جوانان مستعد درسطح استان و شهرستان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مشوق‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی دهدشت ۲ خبر داد و گفت: کمک به راه‌اندازی و به ظرفیت‌رسانی واحدهای صنعتی کوچک و تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری خواهد بود.

سیدهاشم موسوی در بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان کهگیلویه با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی این شهرستان گفت: زیرساخت‌ها در در فاز توسعه شهرک صنعتی دهدشت۱  و همچنین در شهرک صنعتی دهدشت ۲ برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است شهرک صنعتی دهدشت ۱ و ۲ که می‌توان آن را گنج و کلید توسعه صنعتی شهرستان نامید، لازم است سرمایه‌گذاری مناسب به منظور توسعه این شهرک‌های صنعتی شتاب گیرد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرک صنعتی دهدشت ۲ که در جوار محور مواصلاتی جنوب شمال و جاده در دست احداث جدید اصفهان خوزستان و با توجه به نزدیکی به بنادر جنوب، دارای موقعیتی ممتاز و ظرفیت بالقوه و بی نظیر برای تولید و اشتغال جوانان مستعد درسطح استان و شهرستان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت