پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1397 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 43371

سرهنگ پاسدار خرمدل خبر داد:

بسیج ظرفیت‌های سپاه فتح برای کمک به اشتغال‌زایی در گهگیلویه و بویراحمد

فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اولویت‌های امروز استان و کشور اشاره کرد و اشتغال را مهم‌تریناولویت برشمرد و گفت: باید فرهنگ کار را نیز در استان ترویج دهیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سرهنگ پاسدار حمید خرمدل صبح امروز در نشست با خبرنگاران و در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان رشادت‌های دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بسیج را از ثمرات و برکات نظام جمهوری اسلامی و میراث امام راحل عظیم‌الشان دانست.

فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اولویت‌های امروز استان و کشور اشاره کرد و اشتغال را مهم‌تریناولویت برشمرد و گفت: باید فرهنگ کار را نیز در استان ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه در دوره جدید سپاه فتح استان به دنبال ترویج فرهنگ کار و کمک و تسهیل‌گری در امر اشتغال در استان خواهد بود افزود: از همه ظرفیت‌های سپاه فتح برای کمک به اشتغال‌زایی در استان استفاده می‌کنیم‌.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به همکاری سپاه فتح برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف و برای مستضعفین و محرومین استان با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: وظیفه سپاه ساخت مسکن نیست اما به دلیل مشکل محرومین و نیازی که به مسکن دارند این کار با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود.

خرمدل با تاکید بر این که در زمانه کنونی زمان دستگیری از دولت است و همه از جمله سپاه باید به کمک دولت بشتابند افزود: اگر اقدامی در زمینه عمرانی و یا فرهنگی می‌شود بحث دخالت در امور نیست بلکه برای تعامل با دولت و به منظور کمک به دولت این اقدامات انجام می‌شود و سپاه کمک‌کار دولت است.

وی در ادامه با بیان این‌که ۱۳ آبان نمادی از استکبارستیزی ملت ایران است به رویداد مهم ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: از ۱۳ آبان تاکنون همیشه شاهد شکست‌های آمریکا هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن از ایام‌الله‌ها علیه خودمان استفاده می‌کند، افزود: دشمنان ۱۳ آبان را روز تحریم‌های شکننده تعریف کرده‌اند، آن‌ها بدانند که ۴۰ سال است تحریم هستیم.

خرمدل گفت:  امروز ما می‌بینیم که روسیه و چین و برخی کشورها مقابل آمریکا ایستاده‌اند و حتی اروپا هم از آن تبعیت نمی‌کند، این حاصل  و ثمره اتفاقی است که در روز ۱۳ آبان رخ داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به نقش بی بدیل دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود:  یک چهارم شهدای کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان و فرهنگیان بودند و این استان ۴۴۶ دانش‌آموز و ۹۹ فرهنگی شهید دارد.

خرمدل تصریح کرد: اعزام ۸۵۰۰ دانش‌آموز شامل ۴۵۰۰ دانش‌آموز برادر و چهار هزار دانش‌آموز خواهر را به اردوهای راهیان نور از برنامه‌های امسال است که تاکنون ۱۵۰۰ نفر اعزام شده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت