پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1397 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 44725

درجلسه شورای اداری بخش چاروسا مطرح شد؛بخشدار:مسئولین با خدمت صادقانه ادامه دهنده راه شهدا باشند/ رئیس دادگستری بخش:همه مکلف هستیم پای آرمان شهدا باشیم و یاد و نام شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم/ امام جمعه:برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میشود/تصاویر

با حضور بخشدار، رئیس دادگستری،امام جمعه ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا، اعضای شورای اداری و شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب؛بخشدار چاروسا در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت خاطرنشان کرد: بسیج نماد عزت، اقتدار و مقاومت اسلامی است.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه تمامی ادارات در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدا تلاش و همکاری کنند، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به عنوان نماد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید همواره مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه سعی کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم افزود: در تمامی کشورها هر جا هر کس برای کشور خود جانش را فدا کرد به آن فرد ارزش بسزایی دادند و یادواره شهدا در جهت ارزش نهادن به شهدا است که نیازمند همکاری تمامی ادارات و مردم است.

وی گفت: آرامش و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت ها و ایثارگری شهداست و شهدا بزرگانی بودند که از مهمترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا استقلال کشور را حفظ نمایند.

محمودی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای بخش چاروسا در روز ۶ آذرماه افزود: برگزاری یادواره‌ها به منظور ارج نهادن به جانفشانی‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز می‌باشد.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: امروز ما به عنوان  مسئولین بخش باید با خدمت صادقانه ادامه دهنده را شهدا باشیم و اعتماد حداکثری مردم را جلب کنند.

سید سعیدسعادت فر رئیس دادگستری چاروسا هم در این نشست با تبریک هفته بسیج بسیج را نماد مردمی بودن یک نهاد دانست و تاکید کرد: همه مکلف هستیم که پای آرمان شهدا باشیم و یاد نام شهدا را باید از طریق فضای همچون یادواره شهدا به نسل جوان انتقال دهیم که نیازمند همکاری همه ما است که خود من افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی‌ام را در زمان هشت سال دفاع مقدس که بسیجی بودم گذراندم.
امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج تمام اقشار را در کنار هم قرار داد و وحدت را عینیت بخشید و به همین دلیل است که رابطه معناداری بین هفته وحدت و هفته بسیج وجود دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است تصریح کرد: مسؤولین در این نظام نوکر و خدمت‌گذار مردم هستند و باید نسبت به مردم توجه بیشتری کنند.

وی افزود: باید به رفتارهای که با ارباب رجوع داریم توجه کنیم چرا که مردم صاحب این انقلاب هستند و نباید با رفتارمان سبب نگرانی مردم شویم و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید ایثار و گذشت داشته باشند.

صلواتی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود تاکید کرد: باید تمامی ادارات و هر کس که می‌تواند کاری انجام دهد سعی کند در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن یادواره شهدای بخش تلاش کنند
سیدحسن آرمند هم در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت هفته بسیج را از جلوه های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: هفته بسیج که به عنوان نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با همیاری و اتحاد ملی گام های جهت حراست و کیان از نظام مقدس برداشته است.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی یک مدیر کار فرهنگی و آن هم کار فرهنگی در مسیر شهدا است اظهار داشت: شهدا برگردن همه ما حق دارند زیرا امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون پاک آنان است و باید قدردان راه و مسیر شهدا باشیم چرا که پست و مقامی که هر مدیر دارد به برکات خون همین شهدا است که نیازمند است تمامی ادارات و نهادها در برگزاری یادواره شهدا تلاش کنند که مجموعه شورا و شهرداری قلعه رئیسی این آمادگی و همکاری با تمام توان خواهد داشت.

وی در ادامه از مدیران ادارات در سطح منطقه خواست تا از مدیران استانی و شهرستانی خود بیشتر مطالبه گری مشکلات مردم را داشته باشند.

گفتنی است، یادواره شهدا بخش چاروسا در روز سه شنبه ۶ آذرماه با سخنرانی آیت‌الله ملک حسینی و دعوت از مداحان و مدیران استانی در سالن آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت