پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1397 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 44994

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اطلاع رسانی در مورد خسارات بارندگی ها از منابع موثق باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه اطلاع رسانی از سوی رسانه ها و خبرنگاران این استان در مورد خسارات بارندگی های اخیر دقیق و از طریق منابع موثق باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه اطلاع رسانی از سوی رسانه ها و خبرنگاران این استان در مورد خسارات بارندگی های اخیر دقیق و از طریق منابع موثق باشد.

به گزارش صدای جنوب، جعفر گوهرگانی شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید با انتشار یک مطلب ناموثق در برخی رسانه های این استان تلاش ها و خدمات دستگاه های مختلف اجرایی استان در بارندگی های اخیر نادیده گرفته شده و زیر سؤال برود.
وی افزود: خسارات احتمالی وارده به بخش های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در بارندگی های اخیر در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی دستگاه های خدمات رسان این استان جبران شوند تا مشکلی برای مردم استان به وجود نیاید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود که تمامی دستگاه های اجرایی این استان اقدام به همکاری هر چه بیشتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ۱۷ شهرداری استان در بارندگی های اخیر کنند زیرا مسئولیت سنگینی بر عهده این ۲ نهاد دولتی است.
گوهرگانی عنوان کرد: تعامل روزافزون دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله بهتر با انواع بحران ها در طول سال و کاهش خسارات بارندگی های اخیر ضروری است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بارندگی های چند روز گذشته در این استان مشکلاتی از جمله اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر و انسداد برخی جاده های ارتباطی استان را به دنبال داشته است.
وحید محمدی تبار اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد تلاش و همکاری لازم را برای کاهش خسارات بارندگی های اخیر انجام داده اند.
وی افزود: با توجه به ادامه بارش ها تا ۲ روز آینده در کهگیلویه و بویراحمد لازم است که دستگاه های مختلف اجرایی این استان آمادگی داشته و ستاد مدیریت بحران خود را فعال کنند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خسارات احتمالی وارده به حوزه های مختلف این استان از سوی فرمانداری ها برآورد تا پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز در راستای جبران آنها به زودی انجام شود.
محمدی تبار عنوان کرد: ۱۷ شهرداری کهگیلویه و بویراحمد نیازهای خود در زمینه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای کاهش و جبران هر چه بهتر خسارات احتمالی وارده به بخش های مختلف این استان در بارندگی های اخیر را اعلام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: افزون بر ۶ هزار کیلومتر جاده ارتباطی در استان وجود دارد که از این میزان حدود یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خاکی است.
علی خوان پایه اظهار داشت: ۲۰۰ نیروی انسانی با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در حال خدمات رسانی به رانندگان و مردم کهگیلویه و بویراحمد در جاده های ارتباطی این استان در بارندگی های چند روز گذشته هستند.
وی افزود: ماشین آلات راهداری کهگیلویه و بویراحمد عمر و قدمت بالایی داشته و تعمیر آنها نیز نیازمند هزینه های چشمگیر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوزه راهداری این استان مستلزم توجه جدی تر مسئولان اجرایی استان برای تأمین اعتبارات، تجهیزات و امکانات مورد نیاز است.
خوان پایه عنوان کرد: تحقق این امر مهم سبب ارائه خدمات بهتر از سوی حوزه راهداری کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و مردم این استان در آینده می شود.
شهردار یاسوج نیز گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر پس از آغاز بارندگی های اخیر فعال شد.
نستهن مقدم اظهار داشت: ۱۰ تیم عملیاتی شامل ۹۰ نیروی انسانی در سه شیفت کاری در حال خدمات رسانی به مردم در بارندگی های چند روز گذشته هستند.
وی افزود: این تعداد نیروی انسانی تاکنون از هیچ تلاش و اقدامی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاهش خسارات بارندگی های اخیر دریغ نکرده اند.
شهردار یاسوج بیان کرد: در بارندگی های چند روز گذشته به دلیل توپوگرافی خاص این شهر برخی مناطق پایین دست آن از جمله شرف آباد و محله بختیاری ها دچار مشکل آبگرفتگی کانال های انتقال آب شدند که در کمترین زمان ممکن برطرف شد.
مقدم عنوان کرد: انتظار می رود که دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بوبراحمد برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز شهرداری یاسوج همکاری لازم را انجام دهند.
بارش باران از ۲ شب گذشته در بسیاری از نقاط کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی این استان تا اوایل صبح روز دوشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت