پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 46126

در نشست شورای اداری چرام مطرح شد

موضع گیری برخی از سیاسیون عرق شرم بر چهره هایمان جاری می کند/توصیه دلسوزانه افسردیر به نخبگان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب

این استان محروم ومردم ستمدیده آن و جوانان بیکار وپژمرده آن نیاز به آرامش دارند و درسایه وحدت میشود به توسعه استان فکر کرد و از طرفی با بداخلاقی هیچ مشکلی حل نمیشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در شورای اداری این شهرستان خطاب به نامه های سیاسیون برعلیه همدیگر و دعوت به مناظره توسط فعالان سیاسی عنوان کرد:کسانی که باید نوازشمان کنند سیلی به صورتمان میزنند و امروزه متاسفانه از جانب کسانیکه امید داشتیم, با محوریت آنها آسایش و آرامش وتوسعه وپیشرفت دراستانمان شکل بگیرد شاهد التهاب وناارامی نصیب استان شده است.

وی افزود:فضای خبری و رسانه ای استان پر شد از مطالبی توهین آمیز نسبت به یکدیگر از جانب نخبگان استان؛هدایت خواه به تاج گردون،بزرگواری به هدایت خواه،تاجگردون به آن یکی،نمایندگان به افراد دیگر ونخبگان و قلم به دستان در حمایت از آنها به این یکی و آن یکی.

بخشدار مرکزی در ادامه گفت:وقتی این مطالب واین موضع گیرها را مطالعه میکنیم,عرق شرم بر چهره هایمان جاری میشود؛برادران عزیز امید مردم به شماست.

وی افزود:این استان محروم ومردم ستمدیده آن و جوانان بیکار وپژمرده آن نیاز به آرامش دارند و درسایه وحدت میشود به توسعه استان فکر کرد و از طرفی با بداخلاقی هیچ مشکلی حل نمیشود.

افسردیر گفت:اصولگرا و اصلاح طلب با هم مشاجره کردن هیچ منافعی نداشته و حال جریانهای سیاسی درون جریانی با هم درگیر شدن مشکلات را مضاعف میکند;به فکر استان و مردم محروم باشید.

وی افزود:دوران رقابت تمام شده یا هنوز نیامده است،از دیگر استانها یاد بگیرد که با وحدت به دنبال منافع ملی استانی هستند.امیدوارم با وحدت و برادری درجهت حل مشکلات این استان محروم قدم برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت