پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1397 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 46683

در نشست راهبردی سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب عنوان شد:

مردم خدمات و نقاط ضعف را در کنار یکدیگر ببینند

چهارمین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و با حضور استاندار و مسوولان استانی در کمیته‌های مختلف برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست تاکید کرد که کلی گویی برخی مدیران اجرایی این استان در مورد ۴۰ سالگی انقلاب و بیان دستاوردهای آن به هیچ وجه اقتاع کننده نیست.
علی محمد احمدی اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام، ایجاد ناامیدی بین مردم و به حاشیه بردن خدمات انجام شده باید برنامه ها و جشن های ۴۰ سالگی انقلاب به طور ویژه در کشور و استان برگزار شود.
وی افزود: در زمینه تبلیغ فعالیت های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران باید وضعیت گذشته، اکنون و آینده کشور با شیوه اقناع کننده به یکدیگر پیوند زده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران اجرایی این استان عملکرد و خدمات انقلاب را با زبان ساده و از طریق مقایسه با قبل از انقلاب و دوره های مختلف برای مردم بیان کنند.

احمدی بر لزوم پاسخ دهی صادقانه و همراه با استدلال مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به پرسش ها و برخی شبهات احتمالی مردم و به ویژه نسل جوان این استان در مورد دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب تأکید کرد.
وی عنوان کرد: اهتمام مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد تا روزهای باقیمانده به ایام الله دهه فجر امسال برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن ها و برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب جدی تر شود.
احمدی ابراز داشت: در این صورت دغدغه مند بودن مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و تلاش آنان برای کاهش مشکلات استان بیش از پیش مسجل می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رسانه ها و خبرنگاران این استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها بر روی آسیب ها و نقاط ضعف متمرکز نشوند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اظهار داشت: در این صورت رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد آبرومندتر بوده و انصاف آنان به مردم و مدیران اجرایی استان نشان داده می شود.
وی افزود: مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید در ۴۰ سالگی انقلاب خدمات و نقاط ضعف را در کنار یکدیگر ببینند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: چنانچه نقد رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف از جمله دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب همراه با خیرخواهی و دلسوزی باشد مدیران اجرایی این استان نیز برای رفع مشکلات استان تلاش بیشتری می کنند.

برپایه گزارش صدای جنوب،در این نشست علاوه بر اظهارات رسمی برخی از حرف‌های خارج از متن نیز بیان شد که از جمله آن‌ها کنایه‌های استاندار به ۲ مدیر بود.

در این نشست استاندار قبل از هر چیز از کلی‌گویی مسؤولان کمیته‌های مختلف جشن چهلمین سال انقلاب انتقاد کرد که اینگونه می‌خواهید به استقبال جشن چهلمین سال انقلاب بروید در حالی که فقط کلی‌گویی کردید؟.

یکی دیگر از موضوعاتی که مطرح شد در خصوص وضعیت کارگران کارخانه‌های قند و پتروشیمی بود که پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار و امور اجتماعی استان از آیت‌الله ملک‌حسینی خواست تا در مورد این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود.

در ادامه استاندار خطاب به برخی از مسؤولان از جمله دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: برای مثال آقای دکتر ایلامی در این ایام که نزدیک به جشن چهل سالگی انقلاب می‌شویم حتما بیش از حضور در مطب شخصی خود برای این مناسبت به دنبال برنامه‌ریزی باشد.

در ادامه استاندار همچنین مثالی در خصوص برخی از پروژه‌ها مثل پروژه بنیاد شهید زد و گفت: این مجتمع به این بزرگی که اکنون نیمه کاره رها شده را برای جوانان توضیح دهید که چه اشتباهی از گذشته صورت گرفته و اکنون چگونه می‌خواهید آن را ساماندهی کنید.

وی همچنین در مثالی دیگر گفت: اعلام برنامه‌های راهبردی جشن چهل سالگی انقلاب به سرکشی از خانواده‌‌ها و توزیع سبد غذایی و این موضوعات ختم نمی‌شود که شما مدیران در شورای سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سال انقلاب بیان کردید.

در ادامه جعفر گوهرگانی از تدارک یک برنامه در روز ۹ دی اشاره کرد که آیت‌الله ملک‌حسینی به او گفت که حتما شما هم در راهپیمایی روز ۹ دی شرکت خواهید داشت و گوهرگانی هم در لابلای اظهارات خود این گونه گفت که ما هم در راهپیمایی ۹ دی شرکت می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت