پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 47254

واکنش مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان به افتتاح بیمارستان یاسوج:نوزده جلسه کاری و تخصصی در زمینه اعتبارات و بحثهای اجرایی بیمارستان ها برگزار کرده بودم +عکس

با بررسی آماری حدود سی درصد تصادفات محور یاسوج سپیدان و گچساران شیراز به دلیل سفر درمانی بود که قطعا با بهره برداری از بیمارستان یاسوج و باشت تصادفات این محورها کاهش پیدا میکند.

به گزارش صدای جنوب؛مدیرکل پیشین راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد پس از افتتاح بیمارستان بزرگ شهر یاسوج که صبح امروز برگزار شددر صفحه مجازی خود نوشت:

 

امروز خبر افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج را شنیدم حدود دو سال و نیم پیش که مدیر کل راه و شهرسازی استان شدم، برادر عزیزم جناب علیزاده معاون محترم وزیر راه شهرسازی که برای معارفه اینجانب آمده بودند امر کردند به بازدید بیمارستان برویم، پس از بازدید یکی از اولویتهای اصلی را تکمیل بیمارستانهای باشت و یاسوج اعلام کردند.

 

تقویم کاری خودم را که نگاه کردم نوزده جلسه کاری و تخصصی در زمینه اعتبارات و بحثهای اجرایی بیمارستان ها برگزار کرده بودم و خوشحالم که توانستم به کمک دوستان بیمارستانهای باشت و یاسوج را تکمیل و گچساران را نیز هفتاد درصد کار کنیم، جا دارد از دوست عزیزم مهندس فیلی هم تشکر ویژه داشته باشم طی دو سال حدود شصت درصد پیشرفت داشته و خوشحالم مردم محروم و عزیز کهگیلویه و بویر احمد صاحب چنین بیمارستانی شدند.

 

ضمنا با بررسی آماری حدود سی درصد تصادفات محور یاسوج سپیدان و گچساران شیراز به دلیل سفر درمانی بود که قطعا با بهره برداری از بیمارستان یاسوج و باشت تصادفات این محورها کاهش پیدا میکند.

این درحالی است که امروز درآیین افتتاحیه بیمارستان یاسوج درکمال ناباوری هیچ نامی ازمهندس علیمردانی برده نشده است وقطعا این حرکت ناشایست ازسوی مسئولان برگزارکننده ازدیدهاپنهان نخواهدماندوتبعاتی برای استان دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت