پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1397 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 48169

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مکان مناسبی برای بازارچه صنایع دستی یاسوج اختصاص یابد

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:هرساله گردشگران بسیاری کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند و باید زیرساخت های لازم در این راستا برای مسافران فراهم شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج باتوجه به ضرورت راه اندازی بازارچه صنایع دستی در مرکز استان مکان مناسبی را در اختیار میراث فرهنگی قرار دهد.

به گزارش صدای جنوب،هجیر افشون در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اداره کل راهداری نسبت به شناسایی مجتمع های خدماتی جاده ای فاقد مجوز اقدام کرده و گزارش کاملی از وضعیت فعلی آنها را به کارگروه ارائه دهد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های گردشگری در استان عنوان کرد: متولی اصلی ساماندهی این مجتمع ها راهداری است و وضعیت کنونی زیبنده این استان نیست.

افشون بیان کرد: هرساله گردشگران بسیاری کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند و باید زیرساخت های لازم در این راستا برای مسافران فراهم شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: این نابسامانی ها و بی توجهی به مصوبات کارگروه گردشگری قابل قبول نیست و با مدیران کم کار برخورد می شود.

افشون افزود: اکنون که ما در این جلسه حضور داریم تعداد زیادی از شهروندان پشت درهای مدیران منتظر رفع مشکلات خود هستند و بی توجهی به این مصوبات تنها اتلاف وقت و بودجه دولت است.

وی بیان کرد: مدیران باید با ایده و برنامه ریزی های اصولی در جلسات حاضر شوند و صرف حضور فیزیکی در این نشست ها پذیرفتنی نیست و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.

افشون به برگزاری جلسه با حضور شهردار، مسئولان میراث فرهنگی و دفتر فنی در خصوص ساماندهی بازارچه صنایع دستی یاسوج اشاره کرد و افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری ظرف ۱۰ روز زمینی برای احداث این بازارچه به میراث فرهنگی تحویل دهد.

وی با بیان اینکه اکنون بیکاری یکی از مهم ترین معضلاتی اجتماعی است، تاکید کرد: بدون شک با راه اندازی این بازارچه زمینه اشتغال پایدار برای جمعی از شهروندان و جوانان مهیا می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساماندهی بازارچه صنایع دستی توسعه اقتصادی و صادرات استان را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه صنایع دستی استان باید برند سازی شوند، گفت: این مسئله نه تنها موجب رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه صنعت توریسم می شود بلکه از فروش صنایع دستی استان به نام سایر استان ها نیز جلوگیری می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت