پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 دی 1397 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 48668

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت خبر داد:

اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف شهرستان کهگیلویه

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف شهرستان واحدهای متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یاسین علویان‌سوق در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان صنعت،معدن و تجارت تخلفان را شناسایی و به تعزیرات معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به تفکیک اتحادیه صنف خبازان با هدف ساماندهی سهمیه آرد گفت: پیش از این اتحادیه خبازان و پزندگان ادغام شده بود و به همین خاطر مشکلاتی در توزیع سهمیه آرد وجود داشت.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه تفکیک اتحادیه‌ها را در نظارت مستمر بر طبخ نان، شیوه صحیح توزیع آرد و کاهش چشمگیر در بروز تخلفات صنف خبازان مؤثر خواند.

علویان‌سوق تصریح کرد: واحدهای خبازی غیر فعال که سهمیه آرد دولتی دریافت می‌کردند شناسایی و نسبت به قطع سهمیه آرد آن‌ها اقدام شد.

به گفته علویان ماهانه یکهزار کیسه آرد بین این واحدها توزیع می‌شده است که با ساماندهی و حذف سهمیه این میزان آرد به چرخه توزیع سالم برگشته است.

علویان‌سوق گفت: طی دو ماه گذشته هفت واحد خبازی متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شد.

وی همچنین با اشاره به بازرسی از صنوف چاروسا ابراز کرد: ۲۰ واحد در صنوف خواروبارفروشی،لبنیات،پوشاک و خبازی متخلف شناسایی شده و پرونده تخلف گرانفروشی آن‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم به تعزریات ارسال شده است.

این مسؤول عمده تخلف صنوف چاروسا را شامل عدم درج قیمت روی کالا،گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور به بازرسان صنعت،معدن و تجارت عنوان کرد.

وی از مردم خواست هر گونه تخلف صنفی را با بازرسان صنعت،معدن و تجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت