پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1397 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 49432

کوچه های بی نام و نشان در شهردهدشت و سردر گمی مردم!/مسئولان کمی زحمت به خرج دهند

یکی از معضلات اصلی شهری در دهدشت که موجب سردرگمی مردم شده است کوچه های بی نام و نشانی است که دستگاه های ذیربط شهری حتی زحمت نصب یک تابلو را هم به خود نداده اند

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهردهدشت یکی از قدیمی ترین مناطق کشور با تاریخ و فرهنگی کهن به شمار می رود و این شهرستان ۶۰۰ هزار نفره یکی از مناطق پویا و در حال توسعه به شمار است که قدمت تاریخی زیادی دارد.

دهدشت که در راستای توسعه درچندسال پیش رونق بسیاری خوبی ازلحاظ جذب جمعیت پیدا کرد ه بودودرحال رونق بودامادلیل مهاجرت به دیگرمناطق چیست ؟

با توجه به درآمد های این درگاه اقتصادی شهر از لحاظ مدیریت شهری و شهردادری آنچنان که باید رشد و پیشرفت نداشته است و در بسیاری از موارد از نبود امکانات حداقلی رنج می برند.
یکی از معضلات اصلی شهری در دهدشت که موجب سردرگمی مردم شده است کوچه های بی نام و نشانی است که دستگاه های ذیربط شهری حتی زحمت نصب یک تابلو را هم به خود نداده اند
کوچه های بی نام نشان در شهردهدشت و سردر گمی مردم!
کوچه های بی نام و نشان را بیشتر می توان در محله های پشت آب وفاضلاب واخرسایپایدک به وضوح یافت.

عدم نامگذاری کوچ هاوخیابان هادر سطح شهر باعث ایجاد نارضایتی هایی در میان شهروندان شده که اصلی ترین مشکل را می توان در مسیر یابی صحیح دانست.

یکی مشکلات ساکنین کوچه های بی نام و نشان در دادن نشانی به تا کسی ها و میهمانان خود است که در نبود نام و نشانی مشخص باعث سردرگرمی شهروندان می شود.

عدم امکان خرید های اینترنتی و دریافت کالا های پستی به دلیل نبود آدرسی مشخص از دیگر مشکلات ساکنین این محله ها است.

عدم امکان دریافت کمک های اضطراری از سوی نهاد هایی همچون آتش نشانی و پلیس هم از دیگر دغدغه های ساکنین اینگونه محلات به شمار می رود.
اورژانس و پست اندر خم بن بست آدرس ها
ن.گ، بانوی خانه دار در گفتگو با صدای جنوب با اشاره به عدم نام گذاری برخی از کوچه ها در سطح شهر، اظهار کرد: بسیاری از کوچه ها به خصوص در محله های پشت اب وفاضلاب شهر تابلو نداشته و مسئولان شهری حتی زحمت نامگذاری آن ها را هم به خود نداده اند.
این بانوی دهدشتی افزود: خانه بنده در چهاره نرسیده به آموزشگاه دانشی هست که به دلیل عدم نام گذاری در آدرس دادن با مشکل روبه رو هستیم.
وی با اشاره به مشکلات عدم نامگذاری این کوچه ها یادآور شد: اصلی ترین معضل ساکنین این مناطق در آدرس دادن ها است که به خصوص برای افراد نا آشنا به این محله باعث سردرگمی خواهد شد.
این بانو گفت: به دلیل نداشتن آدرسی مشخص تمام محموله های پستی را باید از خود اداره پست دریافت کنیم که باعث صرف هزینه و زمان بیشتر می شود.
این بانوی دهدشتی با اشاره به تاریخ کهن دهدشت اظهار کرد: این شهر متمدن از فرهنگی غنی بهره می برد اما چرانامگذاری کوچه ها استفاده نشده است؟
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که نامگذاری کوچه ها یکی از ابتدایی ترین سطوح مدیریت شهری به شمار می رود از مسئولان مربوطه انتظار می رود با رفع این معضل از سردرگمی مردم جلوگیری به عمل آورند.
البته درتماس وپیگیری های بعمل ازطریق شوراکارهایی انجام شده وتابلوهامشخص هست اماچراباوجودمهم بودن کار انجام نمی شود؟انتظارهست شورای اسلامی شهروهمچنین شهرداردراین زمینه جهت برطرف نمودن مشکلات بامردم همکاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت