پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1397 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 49890

امام جمعه مارگون:

انقلاب دست جهانخواران ومستکبران را از ریشه قطع کرد/حضورمردم در۲۲بهمن دشمنان راناامیدمی کند

انقلاب آمد تا دست جهانخواران ومستکبران را از ریشه قطع کند

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام‌جمعه مارگون : انقلاب آمد تا دست جهانخواران ومستکبران را از ریشه قطع کند
امام جمعه مارگون در خطبه های نماز جمعه این هفته دررابطه با توبه کردن و شرایط پذیرفتن توبه گفت : توبه هم باید قلبی باشد هم لفظی وهم عملی .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور گفت : اگر با شرایطی که گفته شد انسان توبه کند توبه اش در پیشگاه خدا پذیرفته میشود .
ایشان افزود :حربن یزید ریاحی بزرگترین خطا واشتباهش این بود که آب رابرسر کودکان ابی عبدالله ع بست ولی یک روز همین حر به خود آمد و از جهنم عمر سعد به سمت بهشت حسین ع شتافت .
خواجه پور گفت : اگر شیطان مثل حضرت ادم از خطایش استغفار میکرد شکی نداشتیم که خداوند متعال اورا مورد لطف وبخشش قرار میداد چرا که خداوند توبه کنندگان رادوست دارد ودرقران میفرمایند ان الله یحب التوابین .
وی افزود: بهترین توشه برای انسان تقواست وچیزی که باعث سعادتمندی انسان میشود پرواداشتن است واگر کسی دربرابر خدا بی پروایی کند راه شقاوت وبدبختی را انتخاب کرده است . وی در خطبه دوم به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره وگفت : انقلاب آمد تاعزت واستقلال بیاید انقلاب آمد تا دست یاوه گو و مستکبر از بیخ وبن قطع شود انقلاب آمد تا پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآید .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور گفت : تا زمانی که نسخه انقلاب مبنای عمل قرار گرفته ،پیش میرویم وموفق میشویم وزمانی که نسخه غرب وانحراف را مبنای عمل قرار دادیم عقب میرویم ولذا باید درجامعه انقلابی باشیم وانقلابی بمانیم
ایشان یادآورشدند : انقلابی بودن مهم اما انقلابی ماندن مهمتر است چرا که عده ای از افراد در جامعه دم از انقلاب زدند اما برخلاف آرمانهای انقلاب پیش رفتند که اینها از غرفه انقلابیون خارج هستند .
این مسئول افزود: از اوایل انقلاب جنگ توطئه های دشمنان شروع شد جنگ را برما تحمیل وتحریمهارا علیه جمهوری اسلامی تشدید کردند ولی چون دلهای ملت ایران متوجه خداوند باری تعالی بود تحمیل ها وتهدیدهای آنها اثری نداشته است .
وی به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت : دشمنان قسم خورده این انقلاب خیلی تلاش کردند تا این انقلاب مردمی که در تاریخ جهان ثبت شده لغزش پیدا کند ولی الحمدلله دشمن این آرزورا درطی این چهل سال به گور برده است .
امام جمعه مارگون در پایان از مردم خواست تا درصحنه های ملی ومذهبی بویژه روز ۲۲ بهمن امسال بیش از پیش حضور پیدا کنند و خشم وانزجار قلبی خود را نسبت به جبهه دشمن اعلام کند چرا که حضورمردم وشعار مرگ بر آمریکا دشمنان را کما کان به لرزه می اندازد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت