پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1397 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 50450

هیئت روستایی وعشایری ازجمع کردن کردن بیمه بازیکنان ناتوان است

درطول شش ماه هیچ عملکردمثبتی ازورزش روستایی وعشاریندیده ام.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب درپی انتشارخبرصدای جنوب وواکنش رئیس هیئت روستایی وعشایری این بارسرپرست اداره ورزش وجوانان چرام واکنش نشادادوگفت:آقای همت پور به عرض برسانم که بنده هدفی جزء خدمت به ورزشکاران و ورزش دوستان ندارم همچنان که فعالیت ۵ ماهه ما در ص اداره ورزش و جوانان نشان می دهد و هئیت های ورزشی و ورزشکاران خود بهترین قاضی در قضاوت عملکرد ما می باشند ولی همه می دانند که هدف شما و دوستانتان خدمت به ورزش نیست و هدفی جز شخصی و مالی ندارد.
در جواب حضور دو نفر از ورزشکاران چرام در دوره مربیگری به عرض برسانم که این دو نفر بدون معرفی از سوی اداره ورزش و جوانان می باشد و هیچ هماهنگی صورت نگرفته که این نشان دهنده عدم پابندی رئیس هیئت روستایی و عشایری به قوانین و مقررات می باشد و نشان دهنده ضعف مدیریت جناب عالی می باشد.
همچنین در اهداء ۷۰ دست لباس به هیئت روستایی شهرستان چرام، وقتی بدون هماهنگی با اداره ورزش و جوانان صورت بگیرد به عرض مخاطبین برسانم که شک ندارم این اقلام به دست ورزشکاران واقعی نمی رسد و فقط رواج فساد در ورزش می باشد.
بنده در طول این شش ماه هیچ گونه عملکرد از هیئت روستایی عشایری ندیدم و اگر فعالیت صورت گرفته آن هم در حد کلکله برد و با دعوت خانواده هایتان برای تفریح و بصورت نمادین و برای پر کردن عملکرد می باشد.
جناب آقای همت پور به علت عدم مدیریت جناب عالی و دوستانتان در  استان ورزشکاران بیشترین آسیب را می بیند و عملا هیئت ها ورزشی یا به دلیل مشکلات با شخص شما همچون هیئت بهمئی غیرفعال می باشند و اگر هم هیئتی فعال می باشد بدون عملکرد واقعی می باشد همچنانکه پیشنهادهای زشت از سوی هیئت روستایی عشایری به دیگر هیئت های فعال برای بیمه کردن ورزشکاران سایر رشته به اسم هیئت روستایی و عشایری داده می شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت