پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1397 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 50454

واکنش رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام به خبر صدای جنوب/ازحساب هیئت روستایی وعشایری بی خبرم

برای اثبات‌گفته هایم تمامی تصاویر و اسناد برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی موجود می باشد

پایگاه خبری صدای جنوب:

به نام خدا
جوابیه رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام به اظهارات اخیر آقای محمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در نشست خبری
با سلام و درود فراوان بر مردم شریف و فهیم شهرستان چرام و تبریک چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به سمع و نظر شما بزرگواران می رساند که بعداز گذشت دوسال از تعطیلی مطلق هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام بنده با رایزنی های آقای بخشایی مدیر وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با جناب استاد همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی استان در تاریخ بیست و نهم اسفند نود و شش به عنوان سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام انتخاب شدم که در این چند ماه گزیده ای از فعالیت های این هیئت را به حضور ورزش دوستان و دلسوزان واقعی ورزش شهرستان عرض خواهم کرد.
۱- برگزاری مسابقات فوتبال در شهرک چرام به نام جام دهیاری های شهرستان با شرکت ۹ تیم به صورت دوره ای در دو گروه.
۲- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان چرام به میزبانی روستای دهنو اسلام آباد در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج.
۳- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان چرام در اختتامیه مسابقات فوتبال جام دهیاری های شهرستان در شهرک در رشته های طناب کشی و دو با گونی.
۳- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان چرام در روستای جمال آباد با نام ” جوانان دیروز”
۴- برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان دهیاری های شهرستان با شرکت ۸ تیم در سرفاریاب مرکزی.
۵- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان چرام در روستای عزیزی در رشته های چوکلی و کل کله برد.
۶- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان در روستای تمبی در رشته ی کل کله برد در بخش بانوان.
۷- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان در روستای مندان تحت عنوان مسابقات خانه ورزش روستایی در رشته های دارت، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی.
۷- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان در روستای شیخ حسین در رشته ” قطور ”
۸- برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی شهرستان در روستای دره لیر در رشته های دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج در خانه ورزش روستایی.
به اطلاع مردم عزیز برسانم که تمامی هزینه های برگزاری و اهدا جوایز این چند جشنواره توسط ریاست محترم هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان جناب آقای همت پور تدارک‌دیده شده و بخشی از هزینه ها را هنوز بدهکاریم که قابل ذکر میباشد حساب هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام که می بایست توسط بنده و خزانه دار معرفی شده توسط بنده افتتاح شود متاسفانه توسط آقای محمدی و برداشت غیره قانونی مبلغ شش میلیون تومان از حساب هیئت که تخلف محض می باشد انجام شده که در حال حاضر تحت پیگرد قانونی و در مرحله پیگیری قضایی در دادگستری می باشد و لازم به ذکر هست تا الان حتی یک ریال از حساب هیئت توسط بنده برداشت نشده است.
نکته جالب توجه اینست که آقای محمدی به عنوان نیروی نمایندگی سرفاریاب استخدام شده ولی به هر دلیلی از ایشان در چرام استفاده شده که این شهرستان جوانان تحصیل کرده و بیکار و با تجربه ای در رشته تربیت بدنی دارا می باشد.
در پایان برای اثبات‌گفته هایم تمامی تصاویر و اسناد برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی موجود می باشد که چند نمونه ای را در اختیار عزیزان قرار خواهم داد.
با تشکر سید عباس جهانتاب رئیس هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت