پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 50482

با حضور سردار هاشمی پور؛

بهره برداری از مخزن ۱ هزار مترمکعبی آب شرب شهرک ولیعصر شهرستان بهمئی آغاز شد

با حضور مدیران استانی و شهرستانی و نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، بهره برداری از مخزن هزار متر مکعبی آب شرب شهرک ولیعصر در شهرستان بهمئی آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در آیین افتتاح و بهره برداری از مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب شهرک ولیعصر در شهرستان بهمئی گفت: تولید و اشتغال، نیاز مردم منطقه و توجه ویژه به زیرساخت ها در حوزه کشاورزی از اولویت هایی است که انتظار میرود در دستور کار مسئولان ارشد استان به ویژه متولیان آب و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر لزوم تمهیدات لازم جهت استفاده هرچه سریع تر شهرستان بهمئی از سد مارون اظهار داشت: ضرورت دارد مسئولان نسبت به احداث ایستگاه پمپاژ آب، تمام تلاش خویش را بکار گیرند تا زمینه کار و توسعه برای مردم فراهم گردد.

سردار هاشمی پور خدمات امور آب استان را شایسته تقدیر دانست و گفت: انتظار میرود اداره امور آب استان طی یک برنامه زمانبندی فشرده و کنترل مستمر پروژه نسبت به ادامه کار و به بهره برداری رسیدن هرچه سریع تر طرح آبرسانی به شهر لیکک اقدامات لازم را به عمل آورد.

داوودی مدیر امور آب استان نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: سردار هاشمی پور تمام تلاش خود را در به بهره برداری رسیدن پروژه انجام دادند که انتظار داریم در ادامه کار نیز همکاری وحمایت نمایند.
جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار در این برنامه نیز ضمن تشکر از پیگیریهای سردار هاشمی پور گفت: وظیفه خود می دانم که از نماینده کهگیلویه بخاطر تلاش برای رفع محرومیت قدردانی کنم چراکه روزی نیست که پیگیر رفع موضوعات مختلف شهرستانهای ۴گانه نباشند.

برپایه گزارش صدای جنوب،بهره برداری از سد ایلی اباد و افتتاح سالن چندمنظوره در بخش سراسیاب ازدیگرطرح های شهرستان بهمیی بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت