پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1397 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 50490

امام جمعه مارگون:

مسئولان درزمینه فقرزدایی تلاش کنند

حجت الاسلام رحم الله خواجه پور گفت :ان شا الله شاهد حضور چشمگیربیش از پیش مردم درجشن چهل ساله انقلاب در روز ۲۲ بهمن خواهیم بود و دراین روز دشمنان اسلام وانقلاب را با وحدت ویکپارچگی مایوس خواهیم کرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه مارگون درخطبه های نماز جمعه این هفته بعدازدعوت مردم به رعایت تقوای الهی بااشاره به رابطه فحشا ومنکرا ت گفت: حرف اول واخردین در رابطه با جلوگیری از فحشا وانحرافات جنسی ،ازدواج است .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پورافزود:دراین رابطه باید اعضای بدن را کنترل کرد واز تبرج وتشبه دوری ورفتارهاراکنترل کرد.
خواجه پور داستان حضرت موسی ع ودختران شعیب پاک بودن نگاه حضرت موسی ع را شاهد مثال قرارداد.
ایشان در خطبه دوم به شهادت حضرت صدیقه کبری اشاره وگفت: چهلمین سال انقلاب مقارن شد به شهادت حضرت زهرا س واین به دین معناست که انقلاب به نام نامی حضرت زهرا واهل البیت پیروز وبه دست صاحب العصر خواهد رسید .
خواجه پور گفت :زندگی حضرت زهرا س خود و همسرش علی ع جهاد فی سبیل الله بود لذا همه زنان ومردان میتوانند از زندگی حضرت زهرا س به عنوان یک شخصیت ممتاز الگو بگیرند.
امام جمعه مارگون به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد وگفت: مهمترین دستاورد انقلاب همین شهدایی هستند که بانگاهی روح را مصفا و دل را معطر می سازد .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور اظهارکرد: یکی دیگر از دستاورهای انقلاب توجه به طبقات ضعیف ومستضعفین است که همه مسئولان باید دراین زمینه برای فقرزدایی تلاش کنند. امام جمعه مارگون گفت : نباید ارمانهای انقلاب به فراموشی سپرده شود واشرافی گری برخی از مسئولان به جای طبقات ضعیف قراربگیرد .
وی عنوان کرد: بی انصافی است که بخواهیم ضعف مسئولان بی مسئولیت دراین دولت را پای این انقلاب رقم بزنیم .
امام جمعه مارگون گفت : البته انقلاب آمد تا دست اختلاس گران و فتنه گران ومستکبران را رسواو از ریشه قطع کند وان شا الله رسوا و قطع خواهد کرد.
این مسئول افزود : مردم قدردان این انقلاب هستند چرا که انقلاب ، ملتی را که در زمان رژیم شاهنشاهی وابسته بود رابه استقلال تبدیل کرد .
حجت الاسلام رحم الله خواجه پور گفت :ان شا الله شاهد حضور چشمگیربیش از پیش مردم درجشن چهل ساله انقلاب در روز ۲۲ بهمن خواهیم بود و دراین روز دشمنان اسلام وانقلاب را با وحدت ویکپارچگی مایوس خواهیم کرد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت