پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1397 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 50564

دعوت مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم مردم دعوت نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی زارع‌پور در بیانیه ای از همه مردم به خصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است :
دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در چهل سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می‌کند به مردم شریف و همیشه در صحنه بخصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک می‌گویم.
این حرکت بالنده با همدلی و وفاق مردم که رهنمود همیشگی حضرت امام رحمه الله علیه بود به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان ، با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای ادامه یافت .
اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب از مردم شریف و غیرتمند استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت می کنم ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه خود تجلی وحدت امت را به پا داشته و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کرده و در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی ، با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سالهای قبل ، پاسخ دندان‌شکن به استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل داده و وفاداری خلل ناپذیر خود را به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت