پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1397 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 51488

بازدید میدانی بخشدار سرفاریاب از روستای گوشه وجاده امام زاده رجب

بخشدار سرفاریاب از جاده ی امامزاده رجب وروستای گوشه از توابع بخش سرفاریاب بازدیدکرد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب، بخشدار سرفاریاب از جاده ی امامزاده رجب وروستای گوشه از توابع بخش سرفاریاب بازدیدکرد

حرم مطهر امام زاده رجب (ع) روستای گوشه در سرفاریاب چرام در صورت بازسازی و ایجاد راه ارتباطی مناسب می تواند به یک قطب سیاحتی و زیارتی تبدیل شود.
اوج محرومیت، مهجوریت و مظلومیت حرم امام زاده واجب التعظیم در حدود یک کیلومتری روستای گوشه دل و دیده هر زائر را آزار می دهد.
این در حالی که به لحاظ قرارگرفتن حرم امام زاده رجب (ع) در میان طبیعت بکر، انبوه درختان و جنگل های بلوط و جویبارهای زیبا موقعیت سیاحتی و زیارتی خاصی به این روستا بخشیده است.
محرومیت روستای کوهپایه ای کوچک گوشه در حالی است که فصل بهار چشمه سارها، آبشارها ، تالاب ها و شمیم عطر گلهای بهاری فضایی دل انگیز و بانشاط را برای آسایش و آرامش خاطر رهگذران به ویژه در اطراف این امام زاده به وجود می آورد.
اسلام مرادپور بخشدارسرفاریاب درحاشیه بازدیدگفت : باتوجه به اینکه قسمت بالای روستا فاقد جاده دسترسی است وامروزبازدیدی داشتیم که بتوانیم چاره ای برای بازگشایی جاده پیداکنیم.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب افزود : باتوجه به ارادت مردم و همچنین اعتقادات بالای اهالی این روستا که به کرامات این امامزاده دارند، نیاز به مرمت و احداث بنای این امامزاده است که درصدد هستیم جاده دسترسی به امامزاده رابابرطرف نمودن معارضات وهمکاری مردم احداث کنیم و به مردم عزیز این روستا قول میدهیم که ازهیچ کوششی جهت احداث این جاده کوتاهی نکنم .
مرادپور با اشاره به زیبایی های خاص و بی بدیل روستای گوشه اظهار کرد : این روستا که در دامنه های مرتفع کوه نیر واقع شده دارای چشمه سارها و باغات بسیار زیبا و چشم نواز است و در مجموع دارای ۴۰ خانوار وجمعیت بالغ بر۱۵۰نفر می باشد
وی در پایان صحبت های خود گفت: در صورتی که جاده دسترسی به این روستا تکمیل شود، با توجه به پتانسیل های بسیار طبیعی و مناطق بسیار بکر و زیبا قطعا به یکی از قطب های گردشگری بخش سرفاریاب تبدیل خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت