پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1397 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 51710

درجلسه شورای اداری مطرح شد:

عذرخواهی بخشدارچرام ازامام جمعه

 من بخشدار دولتم و باید از دولت دفاع کنم ، من وظیفه را این نمیدانم خدای نکرده توهین به کسی شود ، بعضی ها موضع گیری کردند ، من همه مطالب منتشره را بر حسب وظیفه رصد می کنم

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور فرماندار،امام جمعه ،بخشدارمرکزی چرام و بخشدار سرفاریاب و سایر مسئولان ادارات و نهادها وسازمانها در شبکه بهداشت ودرمان چرام باموضوع رزمایش امنیتی وبرگزاری یاداوره شهداتشکیل گردید.

الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام گفت : در جلسه بهزیستی حرفهایی گفته شد که قصد تقابل با کسی را نداشتم بخصوص امام جمعه محترم چرام که بنده از ارادتمندان ایشان هستم ، بنده در همین جلسه از امام جمعه محترم چرام عذرخواهی می کنم.
بخشدار مرکزی در ادامه افزود : من بخشدار دولتم و باید از دولت دفاع کنم ، من وظیفه را این نمیدانم خدای نکرده توهین به کسی شود ، بعضی ها موضع گیری کردند ، من همه مطالب منتشره را بر حسب وظیفه رصد می کنم.
افسردیر به حملات متفاوت به دولت اشاره کرد و گفت : خیلی ها به دولت حمله کردند ، من نماینده دولتم اگر ایراد ونقصی هم هست باید ببینیم سهم هرکس در ناتوانی دولت چقدر است ، هدف همدلی و همراهی است اگر کسی برداشت انحرافی می کند قصد من این نبوده و همه در ناتوانی دولت نقش داریم واکنون نیاز به همدلی و وحدت داریم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت