پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1398 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 53092

پیام نوروزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام نوروزی خود آورده است: آغاز سال ۱۳۹۸ را از صمیم قلب خدمت ملت بزرگ ایران و مردم خوب استان تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم که سالی سرشار از توفیق، موفقیت و بهروزی برای آحاد ملت ایران و مردم خوب استان داشته باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام نوروزی خود آورده است: آغاز سال ۱۳۹۸ را از صمیم قلب خدمت ملت بزرگ ایران و مردم خوب استان تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم که سالی سرشار از توفیق، موفقیت و بهروزی برای آحاد ملت ایران و مردم خوب استان داشته باشیم.

در سال ۱۳۹۷ با وجود تهدید و تحریم کم‌سابقه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران شاهد دستاوردهای خوبی در استان بودیم در حوزه‌های مختلف با تلاش همه مدیران و دست‌اندرکاران و مجموعه خدمتگزاران مردم استان شاهد بهره‌برداری از ده‌ها پروژه و طرح مختلف در حوزه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بودیم و دهها طرح هم کلنگ‌زنی شد که امیدوارم در سال آینده بتوانیم بسترهای اجرایی و عملیاتی این طرح‌ها را دنبال کنیم.

می‌خواهم این نکته را خدمت مردم عزیزمان اشاره کنم که با وجود تحریم و تهدید دشمن تلاش کردیم که چرخ رونق و سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد. با وجود اینکه فضای کشور متاثر از تحریم‌ها و تهدید دشمنان بود اما استان کهگیلویه و بویراحمد استانی بود که بیشترین ارتقاء شاخص در فضای کسب و کار در سال ۱۳۹۷ را داشته است.

در بحث اعطای تسهیلات اشتغال روستایی که تاثیر مستقیم در روند اقتصادی دارد کهگیلویه و بویراحمد استانی است که بیشترین میزان اشتغال زایی و اعطای تسهیلات را داشته است به گونه ای که بر اساس ارزیابی وزارت کار جز ۵ استان اول هستیم.

با همه اینها ما در سال ۱۳۹۷ سال خوبی را پشت سر گذاشتیم با بارش‌های خوب و فضای اقلیمی در استان در سال بارشی ۹۷ امیدوار هستیم سال ۹۸ سال پر رونق‌تر باشد و به مردم استان قول می دهیم در سال ۹۸ همه توانمان را به کار بگیریم که پروژه هایی که در دست اجرا داریم با سرعت بیشتر به سمت تکمیل و بهره‌برداری برسند و همه مدیران و توان دستگاه اجرایی را بسیج خواهیم کرد که بتوانیم در سال ۱۳۹۸ سال پر نشاط تر و پر امید تر برای استان داشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت