پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1398 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 53329

انتقاد فعال رسانه‌ای کهگیلویه بزرگ از بی‌توجهی مسؤولان نسبت به عملی شدن وصیت شهید هدایت‌الله طیب

 سیده مریم پیروزان از فعالان رسانه‌ای طی یاداشتی به بهانه سالگرد عروج آسمانی شهید هدایت‌الله طیب از بی‌توجهی مسؤولان نسبت به عملی شدن وصیت این شهید والامقام انتقاد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سیده مریم پیروزان از فعالان رسانه‌ای طی یاداشتی به بهانه سالگرد عروج آسمانی شهید هدایت‌الله طیب از بی‌توجهی مسؤولان نسبت به عملی شدن وصیت این شهید والامقام انتقاد کرد.

در این یادداشت امده است: و ما به آن‌ها که قمقمه‌ها را دفن کردند تا هوس آب نکنند مدیونیم دیر یا زود همه خواهیم رفت مهم چگونه رفتن است « اللهم الرزقنی التوفیق الشهاده فی‌السبیل‌الله».

امروز پنجم اسفندماه مصادف با شهادت دانشجوی شهید هدایت‌الله طیب است؛ کسی که زندگی در آمریکا را رها کرد و با ندای لبیک به رهبر خود به سوی جبهه حق علیه باطل شتافت و بزرگترین سرمایه وجودی خود (جان) را تقدیم انقلاب نمود.

شهید طیب نمونه بارز تمام مجاهدت‌ها از جمله ایمان اسلامی، پیشرفت اقتصادی، داشتن علم و حفظ عزت ملی را دارا بود و چقدر خوب است ما همانند شهدا دنبال شکوفا کردن اقتصاد مملکت خود باشیم.

شهدا به ما یاد دادند در همه بحران باید استوار و محکم ایستاد و ما همچنان پایبند به اهداف شهدا «هیهات من‌الذله» آنها را ادامه می‌دهیم اما آیا مسئولان ما که در همه برنامه‌ها دم از فرهنگ ایثار و شهادت می‌زنند آرمان‌های شهدا را سرلوحه فعالیت و برنامه‌های خود قرار می‌دهند؟

شهدای عزیز ما برای تمامیت ارضی این خاک از تمام هستی خود گذشتند و حالا ما باید بدانیم این پست‌ها و صندلی‌ها خون‌بهای چه کسانی است.

شهید طیب می‌توانست در آمریکا بماند اما پشت پا به همه رفاه‌های دنیوی زد و به فرمان رهبر خود به ایران برگشت و به آروزی دیرینه‌اش شهادت رسید و اما این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود تنها یک خواسته از مسئولان داشته و آن هم آباد کردن منطقه خود بواسطه دفن خود در زادگاهش «موگر» بوده که متاسفانه بعد از ۳۷ سال از شهادت این شهید عزیز هنوز مسئولان ما اندر خم یک کوچه‌اند و در ساختن پل ارتباطی به قبر شهید طیب درمانده هستند و باید با گذشتن از یک رودخانه و بعد از آن با گذشت ۳ کیلومتر پیاده‌روی به گلزار مطهر این شهید بزرگوار برسی.

به راستی ما چه کرده‌ایم؟ چرا مسئولان ما دچار روزمرگی شده‌اند و انقلابی بودن در وجود آنها رخت بر بسته؟ در کجای دنیای مانده‌ایم که حتی لیاقت عملی کردن خواسته شهدا را نداریم؟ آن هم خواسته شهیدی که می‌توانست مثل هر آدمی لذت‌های زندگی در آمریکا را بچشد اما روح ملکوتی او، آن را به جایگاه اعلی‌علیین می‌رساند و از مادی‌گرایی به معنوی‌گرایی هبوط می‌نماید.

به گزارش فارس؛ شهید«هدایت الله طیب» یکی از شهدای شاخص کهگیلویه و بویراحمد است که دانشگاهش در فلوریدای آمریکا را رها کرد و به جبهه‌های جنگ شتافت و پنجم فروردین ماه ۱۳۶۱ در عملیات‌ فتح‌المبین به فیض شهادت نائل آمد.

راه شهید طیب درسی برای همه ما است که زندگی شرافتمندانه داشته باشیم و به حقیقت واحد که ذات خداوندمتعال است برسیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت