پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1398 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 53347

مدیر سابق جهاد کشاورزی چرام عنوان کرد:

شاه کلید بخش کشاورزی آموزش و ترویج است/ فتاحی اصل چرام رابه جایگاه اصلی خود می رساند/تقدیر ویژه از سید موسی خادمی و گوهرکانی

صبح امروز آیین تکریم ومعارفه مدیران جدید و قدیم جهادکشاورزی شهرستان چرام باحضور قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان ،مدیران جهادکشاورزی کهگیلویه ولنده ،فرماندار و اعضای شورای اداری چرام درسالن شبکه بهداشت ودرمان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای چرام:

مدیر سابق جهاد کشاورزی چرام در این آیین با قدردانی از حضور گسترده اعضای شورای اداری گفت:اقدامات شاخص و مهمی در شهرستان چرام در مدت مسئولیت اینجانب انجام گرفت که راه اندازی و سامان دادن ایستگاه پمپاژ شمس اباد از این موارد بود.

به گزارش صدای جنوب،عیدی هوشدارنسل افزود:با این اقدام ارزشمند باغداران شمس اباد دیگر در این زمینه دغدغه ندارند و  حتی این پروژه مورد تمجید وزیر محترم جهاد کشاورزی قرار گرفت که با همکاری مسیولان استانی وشهرستانی تحقق یافت.

هوشدارنسل اقدام دیگر در شهرستان چرام را ترویج کشت مکانیزه برشمرد و گفت:تا قبل از مسیولیت اینجانب زیر ۱۰۰هکتار کشت می شد اما هم اکنون بالای ۴هزار هکتارکشت مکانیزه در شهرستان چرام انجام می شود.

وی به نبود امکانات اشاره کرد و گفت:تا قبل از سال ۹۳ فقط یک دستگاه کارنده مکانیزه فعال بود اما این میزان الان به ۱۵ دستگاه افزایش پیدا کرده است.

هوشدارنسل توزیع و ترویج بذر اصلاح شده را اقدام مهم دیگری برشمرد و ادامه داد: توزیع بذر اصلاح شده از میزان۹۰ تن به میزان ۸۰۰ تن رشد داشته است.

مطالعه تامین اب اراضی حاشیه رودخانه تغار در شهرستان چرام با تلاش دکتر فتاحپور فرماندار وقت شهرستان چرام  دارای کد شد که بنا به گفته مدیرسابق جهادکشاورزی چرام میتواند سبب اشتغالزایی گسترده در این شهرستان شود.

هوشدارنسل تصریح کرد:احداث جاده بین مزارع در بردیان و مندان اقدام ماندگار دیگری برای توسعه کشاورزی در چرام است.

وی نقش اموزش در کشاورزی را مهم خواند و گفت: شاه کلید بخش کشاورزی اموزش و ترویج است که در همه زمینه ها تاثیرگذار میباشد.

اجرای سیستم نوین ابیاری با حمایت دولت تدبیر و امید و طرح قانون ماده ۵۴ (رفع موانع تولید که در ۶ پلاک این شهرستان اجراشده است ،طرح کاداستر،طرح شناسنامه دار کردن دام ها و احداث باغ در اراضی شیب داردیگر طرح هایی بود که هوشدار نسل آنها را از افتخارات خوددر این مدت عنوان کرد.

وی در پایان از سیدموسی خادمی استاتدار سابق استان قدردانی کرد و گفت:خادمی استاندار مردمی بود و در انتخاب اینجانب نقش اصلی را ایفا کرد و امروز نیاز است که قدر فرزندان خود را بیشتر از هر زمانی بدانیم.

عیدی هوشدارنسل از رییس سازمان جهادکشاورزی و سایر همکاران ، ائمه جمعه چرام و سرفاریاب، رستگار سرپرست قبلی سازمان جهادکشاورزی، پاداش سرپرست قبلی فرمانداری چرام  از فلاحت مدیر دفتر خویش و همچنین از خانواده خود قدردانی و ارزوی امیدواری کرد بتواند جبران نماید.

مدیر جهادکشاورزی چرام از جعفر گوهرکانی معاون هماهنگی استاندار و رییس قبلی سازمان جهادکشاورزی استان  بصورت ویژه قدردانی کرد و گفت:بسیاری از پرسنل کنونی مجموعه جهادکشاورزی نام و نوای انها مدیون شجاعت دکتر گوهرکانی است.

وی افزود: معتقدم دکتر گوهرکانی باید در جایگاه بالاتری انجام وظیفه نماید هرچند دراین باره تنگ نظری هایی وجود دارد  امادعای خیرمردم در همه حال پشت سرشان است.

پایان بخش سخنان عیدی هوشدارنسل تقدیر از  فتاحی اصل فرماندار فعلی شهرستان چرام بود و ابراز امیدواری کرد:چرام رابه جایگاه اصلی خود برساند.

وی برای مهندس آیت الله صفرپور که او را دست پرورده خود معرفی کرد آرزوی موفقیت نمود.

نکته جالب سخنان مدیرسابق جهادکشاورزی نام نبردن از استاندار کنونی استان و همچنین عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس بود.

در همین زمینه:

آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید جهادکشاورزی شهرستان چرام برگزار شد

با حکم الیاس تاج الدینی:

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان چرام منصوب شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت