پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1395 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 5412

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تمامی افراد جامعه می توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

محمدی بیان کرد: عمده ترین وظیفه و تکلیف کنونی آزادگان و جامعه ایثارگری کشور و کهگیلویه و بویراحمد حفظ و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی افراد جامعه می توانند با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری کمک کرده و در زمینه اشتغالزایی، رونق اقتصادی و رشد سرمایه گذاری تاثیرگذار باشند. 

به گزارش صدای جنوب،فتاح محمدی روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه اقدامی ارزشمند بوده و بیانگر توانمندی ها و ظرفیت های چشمگیر هنرمندان رده های مختلف سنی این استان به ویژه جوانان است.
وی گفت: تقارن برپایی این نمایشگاه با ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بر اهمیت آن افزوده است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسرا به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق رسالت های مذهبی و فرهنگی خود را به طور مطلوب انجام دادند.
محمدی بیان کرد: عمده ترین وظیفه و تکلیف کنونی آزادگان و جامعه ایثارگری کشور و کهگیلویه و بویراحمد حفظ و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی ابراز داشت: ایجاد و راه اندازی بازارچه صنایع دستی در یاسوج در دستور کار متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است و با جدیت پیگیری می شود.
وی تصریح کرد: راه اندازی این بازارچه در زمینه فروش سریعتر و آسانتر انواع تولیدات صنایع دستی زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد انگیزه بین هنرمندان صنایع دستی استان برای تولید محصولات مرغوب تر و رونق گردشگری در استان موثر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت