پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1398 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 54398

به مناسبت روزجانباز:

دیدارامام جمعه سرفاریاب باجانبازان چرام

وی افزود: این سند های زنده به دنیا می گویند که در ایران اسلامی مردمی هستند که براحتی برای دفاع از اسلام و انقلابشان از جان خود می گذرند و دلیل اقتدار کشورشان نیز همین است

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام جمعه سرفاریاب به همراه فرهمندکارشناس بنیادشهید با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.

حجت الاسلام پژمان امام جمعه سرفاریاب به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و مجاهدتهای آنان قدردانی کردند.
حجت الاسلام سیدفرج‌الله پژمان امروز در عیادت از این جانبازان گفت: جانبازان سندهای زنده و ذخیره ی  انقلاب اسلامی هستند که ایران اسلامی را به دنیا معرفی می کنند.

وی افزود: این سند های زنده به دنیا می گویند که در ایران اسلامی مردمی هستند که براحتی برای دفاع از اسلام و انقلابشان از جان خود می گذرند و دلیل اقتدار کشورشان نیز همین است.

پژمان گفت: جان نثاری ها و استقامت های جانبازان قابل وصف نخواهد بود.

وی افزود: بعضی از این عزیزان مدت زیادی است با سختی هایی باور نکردنی و دردهای طاقت فرسا دست و پنجه نرم می کنند اما با نشاط زندگی خود را ادامه می دهند.
گفتنی است، حجت الاسلام پژمان  از جناب اقای درویشی ، موسوی وحسینی ازجانبازان ۲۵ درصدجانبازی دوران دفاع مقدس عیادت کرد.
جانبازان ضمن تقدیروتشکرازرهبرفرزانه انقلاب که همیشه ودرهرصورت خودراحامی وگوش به فرمان می دانستنداظهارکردند:درهرصورت وشرایط تابع وگوش به فرمان رهبرخود، وتحریم هادرما اثرنداردوچراکه تحریم ازاول انقلاب بوده است .
یکی ازجانبازان عنوان کرد:علی رغم همه مشکلات وتحریم هاحاضرم فرزندان خودرا فدای این انقلاب نمایم .
وی افزود:ایرانی باغیرت هست ودرزمان جنگ ودرشرایط سخت ثابت کردند.
جانبازدیگری بااشاره به تبعیضات عنوان کرد:دربعضی ادارات استخدام هایی صورت گرفته که عدالت رعایت نشده ودرحقیقت تبعیض وجوددارد.
جانبازدیگری می گفت:جوانان زیادی دارای مدرک ولی شغلی وجودنداردمسئولان جهت اشتغال جوانان چاره اندیشی کنند.
دیگری اظهارکرد:داروهایی مصرفی کم هست وپاسخگوی بیماری مانیست وبرای دریافت دارومجبوریم به دهدشت مراجعه کنیم چراکه داروخانه چرام قراردادندارد.

ودرپایان درگفتگوبا جانبازان همه ازجنگ وخاطرات شیرینش گفتندواعلام کردنداماده هرگونه فرمان رهبرهستیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت