پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1398 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 54409

خدمات بهداشتی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در روستای آبچندار چاروسا

خدمات بهداشتی به روستاهای کهگیلویه وبویراحمد توسط اداره کل دامپزشکی در سالیان اخیر روند روبه رشدی داشته است و دامداران قدردان تلاش های مجموعه دامپزشکی استان هستتد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه بخشدار و رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با حضور در روستای آبچندار چاروسا خدمات پزشکی به دام‌های این روستا ارائه دادند.

به گزارش صدای جنوب،عبدالله بهمنش در این سفر با بیان اینکه بازدیدهای مختلفی از مناطق محروم استان داریم عنوان کرد: پس از سیل اخیر امراض زیادی سبب مشکلاتی برای دامداران مناطق محروم شد چرا که سیل و رطوبت موجب عفونت‌های مختلف برای دام ها شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تصمیم گرفتیم تا از نزدیک با حضور در روستاهای دور دست و مناطق محروم مشکلات دام های این روستاها را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه توصیه‌های لازم بهداشتی را ارائه دادیم تصریح کرد: در این روستا داروی رایگان و توصیه های لازم بر بهداشت دام‌ها را برای دامداران داشتیم.

علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این سفر از تلاش ها مدیرکل دامپزشکی استان به دلیل توجه به به روستاهای این منطقه تقدیر کرد.

انت

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت