پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1398 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 54667

دیدار نوروزی پرسنل سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) رئیس ، معاونین ، مسئولین دفاتر نمانیدگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه با حضرت آیت اله ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) رئیس ، معاونین ، مسئولین دفاتر نمانیدگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی و ادارات تابعه با حضرت آیت اله ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صدای جنوب،آیت اله ملک حسینی در این دیدار ضمن تبریک حلول سال نو و اعیاد بزرگ شعبانیه بویژه میلاد با سر سعادت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (عج) گفت :  با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری همگان و همه اقشار جامعه می بایستی نسبت به این دستور ولی فقیه پایبند بوده و با توجه به مسئولیت ها و وظایف محوله نسبت به تحقق آن به بهترین نحو تلاش و همت گماریم.

ایشان با تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی در رونق تولید اقتصادی کشور گفت : با عنایت به منویات مقام معظم رهبری بایستی بر حفظ روحیه جهادی در سال رونق تولید همت گماشت .

حجت الاسلام مصطفوی ، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ضمن تبریک سال رونق تولید و اعیاد بزرگ شعبانیه ،  به تلاش‌های دفتر نمایندگی حوزه ولی فقیه برای اتصال بیشتر بدنه کشاورزی با مردم گفت: معیارها اقدامات این حوزه فرهنگ جهادی بوده و فارغ از مسائل حاشیه ای  تلاش می کنیم ضمن ادامه این روند در سال جاری ،  وارثان خوبی برای سنگرسازان بی‌سنگر جهادی و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

وی از آمادگی کامل مجموعه جهادکشاورزی استان و ادارات تابعه در بحران سیل اخیر در برخی استانهای کشور و برخی مناطق روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام خادمی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو ، از اعزام کمک های دارویی و سموم دامپزشکی به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد و گفت: به همت اداره کل دامپزشکی استان و مراکز بخش خصوصی دامپزشکی ، محموله دارو و سموم دامپزشکی بعلاوه برخی آنتی بیوتیک های وسیع الطیف حوزه دام به همراه یک دستگاه خودرو کمک دار و دو اکیپ واکسیناسیون و سمپاشی به خوزستان اعزام کردیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت