پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1398 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 55394

پیام مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

عباس نورمحمدی در پیام خود آورده است : دستیابی به آرمان های بزرگ کشور در عرصه تولید و اقتصاد ، جز با کوشش و تلاش بی وقفه و شبانه روزی و اندیشه خلاق کارگران عزیز میسر نیست . بدون شک ، کارگران پرتلاش به عنوان ستون اصلی تولید درون توسعه اقتصادی، که با وجود تمام مشکلات، با تعهد و اخلاص در خط مقدم خدمت در جامعه فعالیت می کنند ، مهم ترین نقش را در عملی شدن شعار رونق تولید دارند و بخش اعظم پیشرفت های به دست آمده در عرصه های علمی ، صنعتی و اقتصادی حاصل تلاش های این عزیزان است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به کارگران و فعالان عرصه کار و تولید تبریک گفت .
به گزارش صدای جنوب،عباس نورمحمدی در پیام خود آورده است : دستیابی به آرمان های بزرگ کشور در عرصه تولید و اقتصاد ، جز با کوشش و تلاش بی وقفه و شبانه روزی و اندیشه خلاق کارگران عزیز میسر نیست . بدون شک ، کارگران پرتلاش به عنوان ستون اصلی تولید درون توسعه اقتصادی، که با وجود تمام مشکلات، با تعهد و اخلاص در خط مقدم خدمت در جامعه فعالیت می کنند ، مهم ترین نقش را در عملی شدن شعار رونق تولید دارند و بخش اعظم پیشرفت های به دست آمده در عرصه های علمی ، صنعتی و اقتصادی حاصل تلاش های این عزیزان است .
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزوده است : ایجاد تحول در عرصه های علمی ، اقتصادی و فرهنگی و دستیابی به توسعه و خودکفایی جز با تقویت فرهنگ کار و تلاش و خلاقیت کارگران ممکن نیست و پیشرفت های امروز کشور و حاکم شدن فرهنگ خودباوری در جامعه ایران ، مرهون اندیشه کارگران و دستان پرتوان قشر زحمتکش و خستگی ناپذیر کارگر است.
یازدهم اردیبهشت ، روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام بلند کارگر و جایگاه ارزشمند کار و قدردانی از خدمات صادقانه و بی منت کارگران شریف و صبوری است که همواره با دل و جان در جهت توسعه و پیشرفت جامعه و گردش چرخ های اقتصاد پیشگام بوده اند .
سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان در عرصه بیمه های اجتماعی کشور افتخار می کند که با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۴۲ میلیون نفر از جامعه شریف کارگری و خانواده آنان ، سهمی را در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به این عزیزان بر عهده دارد . با درود به روان پاک شهدای کارگر ، که برای حفظ استقلال و پاسداری از وطن ، جان عزیز خویش را نثار کردند و ضمن ارج نهادن به زحمات همه کارگران ، کارفرمایان و تلاشگران عرصه کار و تولید ، این روز را به جامعه کارگری تبریک می گویم و از خداوند بزرگ ، توفیق روزافزون آنان را در مسیر سربلندی و توسعه کشور عزیزمان آرزومندم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت