پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1398 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 55633

امام جمعه سرفاریاب:

ابتذال ایجاد شده در دانشگاه یاسوج مستلزم برخورد جدی است/ماه مبارک رمضان ماه سعادت مسلمانان است

حجت الاسلام پژمان  ابراز داشت: برخی چنین تفکر دارند رقاصی  مفهوم نشاط است در حالی که حل مشکل مردم و به خصوص فقرا نشاط اصلی است.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان  در خطبه های نماز جمعه این هفته سرفاریاب گفت: آمرزش گناهان انسان، بهترین دستاورد و هدیه ماه مبارک رمضان است که خداوند متعال در حق مسلمانان عطا فرموده است.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال نزول قرآن را  در این ماه قرار داده است گفت: مسلمانان با بهره گیری از دستورات دین و قرآن در این ماه پر برکت می توانند سعادتمند دنیا و آخرت را کسب کنند.

ایشان به خودسازی و تزکیه نفس در این ماه تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید از فرصت این ماه پرفضیلت برای خودسازی و مبارزه با شیطان و افزایش تقوا در وجود خود همت کنند.

حجت الاسلام پژمان  به روز کارگر اشاره کرد و افزود: دستان تلاشگر کارگران  را می بوسم چراکه دلسوزترازجامعه کارگری برای نظام اسلامی وجودندارد.

پژمان گفت:کارگر زیر بنا و محور توسعه اقتصاد در جامعه است و باعث می شود روح کار در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام پژمان گفت:ابتذال ایجاد شده در دانشگاه یاسوج اگر عمدی و از پیش برنامه ریزی شده باشد خیانت و اگر خودسرانه بوده باشد ناشی از ضعف مسئولین دانشگاه میباشد و در هر صورت محکوم و مستلزم برخورد جدی است.
ایشان ادامه داد:شورای فرهنگی دانشگاه باید پاسخگو باشد که چگونه جریاناتی به بهانه برنامه های بومی و محلی بدون نظارت لازم،در بدنه تشکیلات فرهنگی دانشگاه نفوذ و موجبات ابتذال در دانشگاه را فراهم میکنند

حجت الاسلام پژمان  ابراز داشت: برخی چنین تفکر دارند رقاصی  مفهوم نشاط است در حالی که حل مشکل مردم و به خصوص فقرا نشاط اصلی است.

نماینده ولی‌فقیه در سرفاریاب بااشاره به اتفاقات اخیردردنشگاه یاسوج عنوان کرد: رقص محلی در برابر مسوولان توسط دانشجویان  آن‌هم بدون حجاب چه مفهومی دارد؟ این‌ها چه جوابی در محضر الهی خواهند داشت؟

وی، گفت: این قابل قبول نیست و موجب آبروریزی است. باید در این زمینه تجدید نظر کنندچراکه جای درس وعلم را به رقاصی کشاندند.

خطیب جمعه سرفاریاب  گفت: مسئولان اجرایی، نظارتی وبازرسان   باید در راستای حل مشکل مردم گام بردارند.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان گفت:اوضاع بازار نابسامان ونارضایتی زیادی ایجاد کرده است ، مگرناظران وبازرسان خوابند؟مگراین وضعیت اشفته بازاررا نمی بینند؟که هرکس برای خودنرخ گذاری می کند

وی افزود:وضع معیشتی برای مردم خطرناک است در حالی که کشورهمه چیز داردتنهاچیزی که در جامعه وجودندارد عدم خدمت رسانی مسئولین است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت