پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 56180

فرماندار چرام:

از افزایش ظرفیت های جدید اشتغال ، توسعه و تنوع صنعت آبزی پروری استقبال می شود

پرورش ماهی در استخر‌های این شهرستان برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان چرام ؛
ایجاد اشتغال پایدار ، درآمدزایی و تامین ماهی شهرستان چرام و شهرهای همجوار ، با راه اندازی مزرعه پرورش و تولید ماهی در منطقه طسوج از توابع بخش مرکزی شهرستان چرام
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان چرام گفت : ۳ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان چرام وجود دارد که این ۳ طرح در هر مرحله ۷۰ تن ماهی قزل آلا تولید می‌کنند.

دکتر هادی فتاحی اصل ، با اشاره به اینکه ، میزان سرمایه گذاری این تعداد طرح ۳۵ میلیارد ریال بوده که با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شد گفت : طرح پرورش ماهی در این منطقه ، زنجیره کامل تولید را شامل می‌شود و دارای سه بخش تکثیر بچه ماهی ، پرورش و فرآوری است.
فرماندار شهرستان چرام ، با بیان اینکه ، اجرای این طرح ها ، در زمینه توسعه صنعت پرورش ماهی و ایجاد اشتغال و اَرزآوری نقش مهم و عمده ای دارند ، گفت : راهکار و روش های مختلفی را باهدف تولید افزایش بهره وری و تولید در واحدهای مختلف پرورش ماهی در شهرستان چرام ، اجرائی خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه ، در هر طرح ، حداقل ۵ قفس ۱۰ در ۱۰ متری برای نگهداری بچه ماهی‌ها و ۱۰ قفس ۲۰ در ۲۰ متر برای پرورش دیگر ماهی ها در نظر گرفته شده است گفت : با توجه به شرایط خاص آب و هوایی شهرستان چرام ، هم ماهی‌های سازگار با گرما و هم ماهی‌های متناسب با سرما در این منطقه پرورش داده می شوند.
پرورش ماهی در استخر‌های این شهرستان برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت