پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 56334

گزارش صدای جنوب از نشست استاندار و روابط عمومی ها:

وقتی حضور سایت‌های بدون مجوز در رسمی ترین نشست ها سوژه می شود

اولین نماینده روابط عمومی‌ها به سایت‌های بدون مجوز پرداخت که بدون هیچ گونه سخت‌گیری در رسمی‌ترین نشست‌ها شرکت می‌کنند در حالی که اخبار باید از مجاری سایت‌های مجوزدار و دارای شناسنامه درج شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد در حالی با استاندار و معاونین برگزار شد که هر یک خواسته‌هایی از یکدیگر داشتند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و البته مهمان ویژه این مراسم هم چند پند و اندرز و نکته اخلاقی به روابط عمومی‌های استان گوشزد کرد.

اولین نماینده روابط عمومی‌ها به سایت‌های بدون مجوز پرداخت که بدون هیچ گونه سخت‌گیری در رسمی‌ترین نشست‌ها شرکت می‌کنند در حالی که اخبار باید از مجاری سایت‌های مجوزدار و دارای شناسنامه درج شود.

محمدی‌زاده از آموزش و پرورش هم کار روابط عمومی‌ها را سخت دانست وقتی که در پایان هر نشست و جلسه‌ای همه می‌روند و روابط عمومی‌ها با کوله‌باری از کارهای باقی مانده می‌مانند و تازه باید شروع به کار و خبر زدن کنند.

وی از رسانه‌های استان هم گلایه کرد که باید منشورهای اخلاقی را رعایت کنند همچنان که در جریان برکناری یکی از رؤسای آموزش و پرورش برخی اخبار موجب چنین کاری شد.

سعید نظری از جهاد کشاورزی هم با بیان این که سایت‌ها و رسانه‌های استان بار اخبار را به دوش می‌کشند تعامل رسانه و روابط عمومی را برای پیشبرد اهداف تشکیلات و سازمان مهم و ضروری دانست.

زینب الهی‌نژاد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم نشست‌های تخصصی میان روابط عمومی‌ها و مدیران را ضروری دانست و گفت که باید چنین برنامه‌هایی با حضور مدیران ارشد استان و روابط عمومی‌ها همواره برگزار شود تا این جایگاه بیش از پیش برای مدیران تبیین شود و به خواسته‌های خود دست یابیم.

محمدزاده از دادگستری هم به سختی کار روابط عمومی‌ها اشاره کرد که نیرو و وسایل کار می‌خواهند و باید موضوع استخدام‌های این دسته از نیروهای اداری حل شود و به علم روز هم مجهز شوند.

در ادامه مدیرعامل ایسنا برخی نکات اخلاقی و کاری را به روابط عمومی‌ها گوشزد کرد از جمله یک روابط عمومی خوب و پویا حتما نباید وسایل مدرن کاری داشته باشد تا بتواند اخبار و برنامه‌های تشکیلات خود را انعکاس دهد بلکه با یک موبایل ساده هم می‌توان نقش خود را ایفا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حکم رئیس ستاد انتخابات استان به این جلسه آمده بود در این نشست ارتباط قوی روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها را اصلی مهم دانست و از آن‌ها خواست وقتی به نظام حمله می‌شود که کاری انجام نداده باید پاسخگوی این حملات و منعکس کننده خدمات نظام روابط عمومی‌ها باشند.

سید محمد کاظم نظری گفت: دولت انتقادپذیر است اما نباید با یک خبر که صحت آن هم معلوم نیست دستگاه را دچار تلاطم کرد.

وی به سال برگزاری انتخابات اشاره کرد که باید فضای امسال با نشاط باشد و نباید به مسائل قومیتی دامن زد چرا که بیان چنین مسائلی نه به نفع کشور و نه به نفع استان است باید همه کمک کنیم تا انتخابات آزاد و بانشاط و قانون‌مدار و در فضای سالم باشد.

استاندار هم در این نشست توصیه‌هایی به روابط عمومی‌ها داشت به فضای کلی کشور در حال حاضر و خواب‌هایی که دشمنان دیده‌‌اند اشاره کرد و از روابط عمومی‌ها خواست تا به وظایف خود در قبال دستاوردهای نظام و انقلاب عمل کنند.

انتقاد استاندار از روابط عمومی‌ها هم این بود که سایت‌ها و پورتال‌های اداری آن‌ها فاقد اخبار و بیان دستاوردهای دستگاه و تشکیلات است و برای مثال اگر پلی ساخته می‌شود در سایت دستگاه‌ها اصلا خبری از آن پل و یا حتی پایه‌های لرزان آن نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت