پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1398 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 56487

رییس جدید صمت کهگیلویه منصوب شد/علویان:نمی توانم بله قربان گو باشم/روحیه من با سیستم موجود سازگار نیست

آبان ماه ۹۷ بود که اداره صمت کهگیلویه پس از۱۵’ماه بلاتکلیفی مدیریتی خارج و سید علویان‌سوق به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آبان ماه ۹۷ بود که اداره صمت کهگیلویه پس از۱۵’ماه بلاتکلیفی مدیریتی خارج و سید علویان‌سوق به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.

به گزارش صدای جنوب،علویان‌سوق که نیروی متخصص در بدنه صمت بود و از ضعف‌های  بازار شناخت داشت از همان ابتدای کار عزم جدی و قاطعانه در برخورد با دلالان و متخلفان داشت اما کنترل بازار و بازگشت به حالت عادی به این راحتی نبود و شرایط موجود علویان را بارها به سمت استعفا سوق داد.

علویان‌سوق که همیشه سعی داشت ارزاق دولتی را با نظم خاص و کوتاه کردن دست دلالان وارد چرخه عرضه کند معتقد بود سیستم ناکارآمد توزیع به او اجازه نمی‌دهد بیش از این به توزیع کالای مشمول تنظیم بازار نظم بخشد.

وی همچنین با شفافیت و صراحت از سهم‌خواهی قشر مرفه و کسانی که در سیستم دولتی و نهادها مشغول به کار هستند انتقاد می‌کرد و اعتقاد داشت کالای تنظیم بازاری باید به دست کسانی برسد که توان خرید در بازار آزاد را ندارند تا به این طریق بتوان هر چند ناچیز اما به سبد مصرفی قشر ضعیف و نیازمند کمک کرد.

رئیس مستعفی صمت کهگیلویه چندین بار به خاطر سهم ناچیز شهرستان‌های کهگیلویه از ارزاق دولتی مقامات بالا دست متبوع را به باد انتقاد می‌گرفت و هراسی در بیان واقعیات نداشت.

علویان‌سوق می‌گفت روحیه من با سیستم موجود سازگار نیست و نمی‌توانم بله قربان‌گوی عده‌ای باشم به همین خاطر اصرار بر استعفا داشت تا اینکه امروز با خوشحالی از قبول درخواست استعفای خود خبر داد و گفت راحت شدم.

به گزارش صدای جنوب، حکیم به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، چرام و لنده منصوب شد.

حکیم ازبازرسان سازمان صنعت ومعدن استان  است.

تغییر ناگهانی باقر افشین  که در دوره مدیریتش اداره صمت کهگیلویه رابه جایگاه خودرسانده بود و قربانی سیاست های جناحی برخی از مسیولان از جمله دیودیده قرار گرفت هنوز اثرات خودرانشان میدهد و اگاهان امور میدانند نسخه حکیم هم در کهگیلویه چاره ساز نخواهد بود و این اداره عریض وطویل پس از باقرافشین و استعفای علویان بازگشتی به عقب خواهدداشت و روی ارامش رابه خود نخواهد دید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت