پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1398 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 59570

عملکرد یکساله اداره محیط زیست کهگیلویه تشریح شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه از کشف و ضبط ۱۴ قبضه اسلحه تا برگزاری ۱۲ جلسه پسماند ومحصور نمودن مراکز دفن زباله شهرستان طی یکساله اخیر خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت , اطلاع و آگاهی عامه جامعه  از عملکرد یکساله حفاظت  محیط زیست استان , قرار است درطول هفته  با اختصاص دادن هر روز به یک شهرستان  عملکرد محیط زیست به اطلاع و آگاهی مردم رسانده شود. بر همین اساس در نخستین روز از این هفته گزارش عملکرد شهرستان کهگیلویه در چهار حوزه شکار و صید ,حقوقی ,عمرانی و نظارت و پایش  منتشر شد.

برهمین اساس,  درابتدای این گزارش روح الله عزیزی دژ کوه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه ,  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این روز به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای شهریور ۹۷ تا کنون مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه, حین گشت و کنترل منطقه موفق به دستگیری ۶۰ نفر متخلف در حوزه های صید غیر مجاز آبزیان , شکار  و زنده گیری پرندگان , پستانداران , تخریب و تعلیف احشام  شده که در این راستا ۴۴ پرونده حقوقی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

عزیزی دژکوه به کشف و ضبط ۱۴ قبضه اسلحه خبرداد و گفت: طی این یکساله مامورین یگان حفاظت موفق می شوند تعداد ۱۴ قبضه سلاح ساچمه زنی مجاز و غیر مجاز از متخلفین کشف و ضبط نمایند.

وی ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضا با این اداره گفت: از مجموع ۴۴ فقره پرونده ارسال شده به مراجع قضایی ۱۷ مورد آن در جریان و مابقی منجر به صدور رای شده است.

عزیزی دژکوه به تعداد استعلامات طرح ها در حوزه محیط انسانی خبرداد و گفت: دراین مدت یکساله ۱۸۸ استعلام داشتیم که ۱۷۹ استعلام آن مربوط به احداث و ۹ استعلام آن مربوط به بهره برداری بوده است.

وی پسماند را از اولویت های نخست شهرستان بیان کرد و گفت: دراین مدت  با هماهنگی و همکاری فرمانداری ۱۲ جلسه پسماند در شهرستانهای کهگیلویه و لنده برگزار شد که منتج به دیوار کشی اطرف مراکز دفن زباله شهرستانهای لنده و قلعه رئیسی شد.

عزیزی افزود : درحوزه پسماندهای عفونی ۷ اخطاریه ۲۰ مکاتبه و ۱۵ مورد کنترل و پایش صورت گرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه  رنگ آمیزی ,تعمیر , تجهیز تسطیح و بتون کاری  اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه و  واحدهای محیط بانی , ساخت واحد محیط بانی پیر بادمی و تعمیر و نصب تابلوهای هشدار دهنده  را از اقدامات این شهرستان درحوزه عمرانی نام برد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت