پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1398 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 59686

نشست رئیس شورای اسلامی دهدشت با اصحاب رسانه/اولویت ها و موفقیت ها/تعامل با مسئولان ، رضایت مردم و دهدشت زیبا،نقشه راه جمشیدی و همکاران

همزمان با هفته دولت،رییس شورای اسلامی شهر دهدشت در نشستی با خبرنگاران از عملکرد دو ساله این شورا گفت و پاسخگوی سوالات آنها شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس شورای اسلامی شهر دهدشت در نشستی با خبرنگاران از عملکرد دو ساله این شورا گفت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش صدای جنوب،محمدحسین جمشیدی با اشاره به نقشه ترسیمی اعضای شورا و اولویت بندی برنامه ها افزود:اولین اولویت همدلی بین اعضای شورابود زیرا تعامل و همدلی موجب می شود که فضای آرامی برجامعه حاکم باشد.

جمشیدی با اشاره به اجرای راه اندازی اتوماسیون اداری در سال اول فعالیت شورای پنجم گفت:خوشبختانه در ماه گذشته این طرح راه اندازی شده که قدم مثبتی در بعد شفافیت مالی خواهد بود.

وی ادامه داد:در ابتدای راه مسوولیت به این نتیجه رسیدیم که توزیع اعتبارات در استان نامتوزان است از همین رو تاکید بر این موضوع در دیدارهای کشوری و استانی و همچنین دعوت از مسوولان در جلسات شورا را مدنظر قرار دادیم.

جمشیدی افزود:خروجی نشست با مدیران استانی سبب شد تا از اعتبارات سیل فروردین ماه یک میلیاردو۳۰۰میلیون تومان به شهرداری دهدشت اختصاص یابد و یا در موضوع بازافرینی شهردهدشت با همکاری مهندس موسوی معاون بازافرینی اداره کل شهرسازی ۷میلیاردتومان اختصاص داده شود.

رییس شورای اسلامی شهر دهدشت ساماندهی ورودی شهردهدشت را مورد دیگری از تعامل با مدیران استانی برشمرد و گفت:در سال دوم فعالیت شورای شهر دهدشت با نگاه ویژه مهندس هاشمی پور نماینده مردم در مجلس و صفوی نژاد مدیرکل راه و شهرسازی ۶میلیاردتومان از اعتبارات سال ۹۸اختصاص یافت.

وی ادامه داد:در چند روز آینده مسیر روشنایی ورودی دهدشت از مسیر چرام با کمک اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان حل خواهد شد.

جمشیدی گفت:شورای شهر دهدشت در دوسال اخیر تعامل خوبی با حوزه ورزش وجوانان و فرهنگ وهنر داشته است که عضویت اعضای شورا و شهردار دهدشت در هیات رییسه تیم های ورزشی و برعهده گرفتن برخی از هزینه تیم هایی چون تام و باشگاه هندبال فرازبام از جمله این موارد است.

وی حمایت از سمن ها را اولویت شهرداری و اعضای اسلامی شهر دهدشت بیان کرد و گفت:در همین راستا مکان مناسبی را در اختیار سمن بلادشاپور قرارداده ایم که می توانست درامدزایی ۳۰میلیون تومانی برای شهرداری داشته باشد.

محمدحسین جمشیدی اظهارداشت:در کمیسیون ماده۷۷ در حدود ۲۳میلیاردتومان برای مطالبات اداری صادر شده که پس از ۱۸ماه میتوانیم این موضوع را پیگیری نماییم.

وی در زمینه بدهکاری شهرداری به ادارات بویژه تامین اجتماعی نیز اظهارداشت:با مساعدت نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی استان ،وکیلی و تاجگردون نمایندگان مجلس ۱مییارد و ۷۰۰میلیون تومان از سود طلب این اداره کسر و ملک ۷هزارمتری شهرداری به این نهاد برگشت داده شد.

جمشیدی تصریح کرد:در  مدت زمان مسیولیت شورای شهر دهدشت  ۲۰ مورد از املاک شهرداری سند دار شده است.

ربیس شورای اسلامی شهر دهدشت با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در دو سال گذشته گفت:تعریض جاده قبرستان دهدشت با همکاری علی پوزش فرماندار وقت شهرستان مطالبه اساسی شهروندان بود که تکمیل شده و مردم در این زمینه مشکلی ندارند.
جمشیدی افزود:با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای سفالت معابر شهری ۳هزار تن قیر جذب و روند جذب ۱هزارو ۳۰۰تن قیر در پروژه بازافرینی بافت فرسوده در حال نهایی شدن است.
وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را عاملی مهم در تغییر وضعیت شهر دهدشت برشمرد و گفت:درهمین راستا زمین کنونی جمعه بازار در جهت کارهای اقتصادی ،فرهنگی واگذار خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه پروژه ساماندهی بازار روز نیاز ضروری شهرستان است،اظهارکرد:این پروژه نیازمند تدبیر فرماندار کهگیلویه می باشد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه استفاده از نیروهای مخالف جریان فکری اعضای شورا ،تاکید کرد:نگاه ما سیاسی و جغرافیایی نیست بلکه ملاک انتخاب افراد شایسته سالاری می باشد.
محمدحسین جمشیدی گفت:نهضت آسفالت ادامه دارد و پیمانکاران برای اجرای عملیات دو پروژه مهم با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومانی مشخص شده اند.

جمشیدی ارتقاء و شخصیت دادن به جایگاه شورای شهر دهدشت را حاصل نگاه خاص اعضای این شورا دانست و از همه همکاران خود قدردانی کرد.

جوانترین عضو شورای اسلامی شهر دهدشت تاکید کرد: مردم برای ارزیابی عملکرد شورای شهردهدشت صادقانه ترین قضاوت ها را خواهند داشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت