پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1398 ساعت 01:08:: شناسه خبر: 62431

طرح بیمه پایه اجباری از ۱۳ آبان ماه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

طرح بیمه پایه اجباری ۱۳ آبان به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:
مدیرکل بیمه سلامت در همایشی که به مناسبت گرامی داشت هفته بیمه سلامت در یاسوج برگزار شد گفت: این طرح برای پوشش بیمه ای همه ایرانیان فاقد بیمه بوده که قرار است در این طرح افراد از طریق پرتال بیمه سلامت ثبت نام و بعد از ۱۰روز اسامی به وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی ارسال تا برای دهک گذاری معرفی شوند.
کاظمی افزود: دهک های یک تا سه این طرح به صورت رایگان ودهک ۴با هزینه ماهانه ۲۵هزار تومان می توانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن نسخه ها در بیمارستانهای استان که تاکنون در ۶بیمارستان استان درحال انجام است نیز از دیگر خدمات بیمه سلامت در راستای حذف دفترچه وجلوگیری از مصرف کاغذ است.
مدیرکل بیمه سلامت استان همچنین با اشاره به جمعیت ۵۲۰ هزار نفری تحت پوشش بیمه سلامت استان گفت: حدود ۳۹۰هزار نفر از این افراد به صورت رایگان از خدمات بیمه ای استفاده می کنند.
کاظمی افزود: ۱۰۵۳بیمار خاص در کهگیلویه وبویراحمد شامل بیمارای ام اسی، هموفیلی و سرطانی هستند.
یزدانپنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این همایش با اشاره به اینکه قرار بود ۵ میلیون نفر در کشور از این بیمه برخوردار شوند گفت: بیمه سلامت با زیر پوشش قرار دادن ۱۱میلیون نفر بدون در نظر گرفتن منابع مالی سبب شد تا مشکلاتی برای مردم ایجاد شود که تقاضا می شود منابع پایدار برای بیمه سلامت در نظر گرفته شود.
وی گفت: برای کاهش هزینه های ناشی از خدمات در مانی پزشکان به صورت تخصصی خدمات ارایه دهند تا بیمار مجبور به انجام آزمایش ها و خدمات دیگر که ضروری نیستند نشوند.
کناری فرماندار هم گفت: در زمینه نسخه نویسی الکترونیک کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز بوده است و فرمانداری برای حمایت از طرح های عمرانی بیمه سلامت حمایت ۳میلیارد تومانی خودرا اعلام می کند.
خاتمی مدیر امور مالیاتی سازمان بیمه سلامت هم گفت: بیمه سلامت با همکاری خوبی که با بیمه گذار های خود دارد تاکنون تمامی بدهی های خود را به بیمارستانها پرداخت کرده وحدود ۴ماه بدهی از دولت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت