پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1398 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 64275

دستگیری ۳ سارق منازل در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳سارق منزل با اعتراف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش صدای جنوب، سرهنگ “سید محمد موسوی ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل منازل و ساختمان های در حال ساخت در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران […]

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳سارق منزل با اعتراف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش صدای جنوب، سرهنگ “سید محمد موسوی ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل منازل و ساختمان های در حال ساخت در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۳ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل و ساختمان های در حال ساخت در گچساران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهمان به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت