پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1398 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 66712

با رأی اعضای مجمع؛

مومنی‌منش رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد شد

مجمع انتخابات هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

صدای جنوب:

با حضور دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این انتخابات که از قبل ۵ نفر برای ریاست هیات ثبت نام کرده بودند تنها ۲ نفر در این نشست حاضر شدند و یکی از آن‌ها نیز به نفع محمد مومنی‌منش کناره‌گیری کرد.

در این انتخابات محمد مومنی‌منش با ۱۳ رای به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان انتخاب شد.

در این نشست سید جلال عسکری دبیر فدراسیون کشتی اظهار کرد: در کشتی برای موفقیت باید تمام دیدگاه‌ها و سلایق در کنار هم برای تعالی کشتی کوشش کنند و موافق و مخالف باید در کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی نیز چنین رویکردی دارد و هیات‌های استانی هم لازم است که از همه دیدگاه‌ها استفاده کنند افزود: همه در فدراسیون کشتی بر این عقیده‌اند که تنها نباید برای قهرمانی و کسب مدال و سهمیه تلاش کنیم بلکه باید به اخلاق در کشتی هم توجه شود.

 عسکری با بیان اینکه یکی از اهداف کنونی کسب حداکثر سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ است افزود: مردم بیشترین توقع را از کشتی در المپیک به نسبت سایر رشته‌های ورزشی دارند.

دبیر فدراسیون کشتی ابراز امیداوری کرد تا تیم ملی آزاد و فرنگی ایران با حداکثر نفرات در المپیک شرکت کرده و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کنند.

وی گفت: برای موفقیت خانواده کشتی باید خودشان برای کشتی تصمیم بگیرند تا با اتکا به همه فکرها و نیروهای موجود بهترین و بیشترین موفقیت‌ها حاصل وشد.

مومنی منش در این مجمع با تأکید بر جایگاه ویژه پیشکسوتان گفت: کشتی به عنوان ورزش پهلوانی و جوانمردی شناخته می شود و اهتمام به این موارد از اهمیت خاصی برای بنده برخوردار است و همواره سعی خواهم کرد که اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان سرلوحه کارم قرار داشته باشد.

در پایان این مجمع از احتشام پورمحمدی سرپرست هیأت کشتی استان به جهت زحمات و تلاش های انجام شده، قدردانی به عمل آمد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت