پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1398 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 66999

با پیگیری های مستمر فرماندار شهرستان لنده:

پروژه احداث پل وحدت آباد موگرمون کلنگ زنی شد

مهمترین پروژه و مطالبه بخش موگرمون در چهل سال اخیر با حضور مدیرعامل بنیاد علوی، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویر احمد ، امام جمعه و فرماندار لنده کلنگ زنی شد.

صدای جنوب

پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم، پروژه احداث پل وحدت آباد موگرمون با حضور مدیرعامل بنیاد علوی، مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویر احمد ، امام جمعه و فرماندار لنده کلنگ زنی شد.

فرماندار لنده عنوان کرد : یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه احداث پل بوده، زیرا در فصل بارش تمامی روستاهای بخش موگرمون جاده ارتباطی آنها مسدود و تردد امکان ناپذیر نبود.

موسوی تصریح کرد : این پروژه از پروژه های مهم این شهرستان میباشد زیرا برقراری ارتباط بین شهرستان لنده و بخشهای چاروسا و دیشموک ، خروج از بن بست شهرستان بخصوص بخش موگرمون ، تسهیل تردد برای روستاییان و عشایر منطقه ، پیشگیری از تلفات جانی و مالی مردم با توجه به حوادث تلخ گذشته است .

وی با اشاره به حضور بنیاد در شهرستان لنده گفت : کارهای خوبی در حوزه های مختلف با مشارکت بنیاد مستضعفان و دولت شروع شده که جای تقدیر داره از بنیاد مستضعفان و انتظار داریم با همدلی بیشتر روند این کارها شدت بگیرد.

موسوی در ادامه افزود : عملیات اجرایی پل وحدت آباد موگرمون با دهانه چهل متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از امروز آغاز می‌شود و امیدوارم تا چند ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت