پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1398 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 67412

دستگیری سارقان محتویات خودرو در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۰فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه صدای جنوب، سرهنگ سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان گچساران، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۰فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه صدای جنوب، سرهنگ سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان گچساران، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی ونصب دزدگیربرخودرو،عدم پارک نمودن خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشندودر صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار_محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت