پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1398 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 67520

نگاهی گذرا به کارنامه کاری سردار عدل هاشمی پور

کهگیلویه بزرگ! آنچه بود،شد و می شود

مردم هوشیارانه به عملکردی رأی می دهند که راه توسعه به منطقه باز کرده است و مردی را روانه خانه ملت خواهند کرد که در چهار سال با تکمیل پروژه های فعلی گام های استوار دیگری در راه توسعه بردارد.

صدای جنوب:

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.

این روزها تنور تبیلغات انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ داغ است مردم برای انتخاب اصلح به کارنامه دو گزینه مطرح که یکی ۱۶ سال سابقه جلوس بر کرسی مجلس داشته و دیگر تنها یک دوره چهار ساله بوده اما عملکرد درخشانی دارد نگاه میکنند.

مردم هوشیارانه به عملکردی رأی می دهند که راه توسعه به منطقه باز کرده است و مردی را روانه خانه ملت خواهند کرد که در چهار سال با تکمیل پروژه های فعلی گام های استوار دیگری در راه توسعه بردارد.

و مردم خیلی خوب می دانند کاندیدای رقیب جز استفاده پرتکرار از واژه عزت گزینه ای برای رقابت در انتخابات ندارد و غیر از تکیه بر صندلی قدرت دلیل برای ظهور چند باره ندارد.؛غافل از اینکه ۱۶ سال در خانه ملت نه حرفی برای گفتن داشت و نه عملکرد قابل دفاعی از خود بر جای گذاشت.

جهت تنویر افکار عمومی و یادآوری خدمات گسترده حاج عدل هاشمی پور طی چهار سال تنها به گوشه ای از این خدمات اشاره می کنیم و در آینده بیشتر هم خواهیم گفت:

بعد از انتخابات ۹۴ و ورود منتخب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه پروژه های عمرانی یکی پس از دیگری به مردم لبخند زدند ؛ شهرستان به کما رفته کهگیلویه که تا پیش از این جز طرح های ریز و جزئی در حوزه اقتصادی و عمرانی مورد غفلت واقع بود با کلنگ زنی و یا رایزنی برای فعال شدن پروژه های بزرگ امید را در دل مردم زنده کرد.

رودخانه خروشان مارون که از دل دیار ما می تازید و عشوه کنان به دشت های بهبهان سرازیر می شد تا به کشاورزی ان منطقه رونق دهد با تدبیر هاشمی پور و با برگزاری بیش از ۶۰ جلسه با مسؤولان وزارتی حدود ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب از این رودخانه به شهرستان‌های کهگیلویه و چرام اختصاص پیدا کرد تا

با تخصیص این میزان آب به تخصیص ۳۴۹ میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون به کهگیلویه و چرامطرح آب‌رسانی حومه غربی بیش از پنج هزار هکتار از زمین‌های سوق و روستا‌های حومه آبیاری و درصد زیادی از این تخصیص نیز در حوزه صنعت مانند پتروشیمی و سیمان استفاده خواهد شد.
احداث سد مارون ۲ (آبریز)که برای مردم رؤیا بود با تلاش مجدانه و پیگیری های دلسوزانه حاج عدل هاشمی پور به پایان مرحله مطالعات رسید.
پتروشیمی دهدشت از طرح های به کما رفته دهدشت که با گذشت ۱۲ سال با زخمی شدن زمین تنها وعده ی راه اندازی آن شنیده می شد با آمدن هاشمی پور جان گرفت. شهریور ماه ۹۵ بود که سفر مسؤولان و مقامات کشوری به سایت پتروشیمی اغاز شد و با تجهیز کارگاه به عنوان مقدمه عملیات این طرح ملی روی ریل پیشرفت قرار گرفت. این طرح بزرگ که به عنوان طرح اولویت دار وزارت نفت نام گرفته پس از خاکبرداری و احداث ساختمان های غیر صنعتی در مرحله احداث ساختمان های صنعتی است و بیش از ۱۵۰ جوان را بکار مشغول کرده است.

با وجود اینکه حتی یک چمن مصنویی در چهار شهرستان نبود اما کمتر از چهار سال از خدمت هاشمی پور به مردم  ۲۷ چمن مصنوعی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در حوزه انتخابیه و با کمک وزیر نفت و سایر نهاد ها به بهره برداری رسید و امروز روستاهای کهگیلویه از نعمت امکانات ورزشی در سطح شهر برخوردار هستند.

فعال شدن پروژه سد کوهبرد خدمت دیگری از خادم مردم بود که  اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی تکمیل را طی می کند و می تواند حدود۶۰۰ هکتار زمین را آبیاری کند.

 

باند اضطراری فرودگاه دهدشت با اعتباری بالغ بر ۴ ملیارد تومان در روستای چنگلوا حد فاصل دهدشت و سوق کلنگ زنی شد تا مسیر ورود وزرا و مقامات کشوری به حوزه انتخابیه هموار شود.

در مراسم کلنگ زنی این پروژه نژادصفوی مدیرکل وقت راه و شهرسازی اذعان داشت که  با پیگیری عدل هاشمی پور نماینده شهرستان در مجلس روند مجوز گرفتن این پروژه خیلی سریع انجام شد و کاری که یک سال طول می کشید سه ماهه به سرانجام رسید.

 

اتصال جاده لنده به محور ملی پاتاوه-دهدشت و جاده لنده به تشان و خوزستان نیز از پروژه های مهم حوزه انتخابیه است با تلاش و پیگیری هاشمی پور آغاز شد.

اقدامات شایسته ای در زمینه درمان در حوزه انتخابیه انجام گرفت و فراموش نمی کنم از‌ روزی که سردرا هاشمی پور وارد مجلس شد تا الان ۷۲ تخت به تخت های قبلی اضافه شد، بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشت افتتاح شد . دربخش های مختلف درمان و بهداشت ۳۰ میلیارد تومان کمتر از چهار سال اخیر هزینه شده است.

توجه و اهمیت حاج عدل هاشمی پور به شاخص های توسعه باعث شد نگاه خیرین به منطقه ویژه شود و با جلب کمک های خیرین هزینه های بسیاری برای احداث مدارس، مساجد، حسینیه و ..جذب شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت