پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1398 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 67697

فریادی که از چرام به پا خواست/با هاشمی پور می مانیم

مردم مناطق مختلف شهر چرام و روستاهای اطراف امروز از خادم خودشان استقبال گرمی کردند‌.

صدای جنوب:

مردم مناطق مختلف شهر چرام و روستاهای اطراف امروز از خادم خودشان استقبال گرمی کردند‌.
به گزارش صدای جنوب،سردارهاشمی پور در جریان این دیدارها تاکید کرد اگر میخواهیم همیشه سربلند در میان مردم باشیم باید هرچه در توان داریم با اخلاص انجام دهیم زیرا مردم خودشان قدردان هستند و مشکلات را می دانند.
هاشمی پور گفت:دو کار اساسی که باید انجام شود  و باید آنها را در چرام به سرانجام برسانم یکی آبرسانی به زمین های حاصل خیز با استفاده از سد آبریز است  و دیگری بهره برداری از کارخانه فسفات چرام.
وی با اشاره به آغاز روند نصب تجهیزات در این طرح ملی افزود:با افتتاح فسفات چرام نیازی نیست جوانان نخبه این منطقه به دیگر شهرها مهاجرت کنند.

هاشمی پور با اشاره به ظرفیت های گردشگری چرام تصریح کرد:با سرمایه گذاری بیشتر و استفاده از این ظرفیت ها به توسعه شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی گفت مردم بصیرهستند خودشان تصمیم درست را میگیرند پس کاری که برخی می کنند و بدون دعوت سر از خانه های مردم در می آورند اشتباه و غلط است و توصیه می کنم بگذارید مردم بدون هیاهو و تنش انتخاب اصلح رابرگزینند.

در این دیدارها مردم که از اصلاح طلبان و یا هواداران موحد بودند از تلاش های هاشمی پور قدردانی و تاکید کردند مسیر چهار سال گذشته آینده روشنی برای چرام و چرامی به یادگار خواهد گذاشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت